×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تحولی عظیم در گازرسانی به شهرستان رودسر گیلان

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده، هزینه گازرسانی به این روستاها در مجموع حدود ۲۵۰ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه هزینه سرانه گازرسانی به این روستاها بسیار بالا است، گفت: بحمدالله با تلاش و پیگیری های مسئولین استانی و کشوری، مجوز اجرای این طرح توسط هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران صادر شده و هم اکنون طرح مذکور در مرحله پیمان سپاری قرار دارد.
جمال نیکویی درخصوص جمعیت این روستاها بیان کرد: این ۸۱ روستا در مجموع دارای ۴ هزار و ۹۰۵ خانوار می باشد که این آمار بر اساس تعداد خانوارهای اشتراک برق و با تایید فرمانداری به دست آمده است.
مدیرعامل گاز گیلان با اشاره به مسائل و مشکلات اجرای این طرح بزرگ گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده برای گازرسانی به این مناطق کوهستانی، باید ۱۰ ایستگاه و بالغ بر ۳۰۰ کیلومتر خط تغذیه و توزیع گاز احداث و اجرا شود.
وی در پایان اظهار داشت: هم اکنون درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان رودسر از نعمت گاز طبیعی ۸۶٫۶ می باشد که با اجرای این طرح بزرگ، این میزان به ۹۶٫۶ افزایش خواهد یافت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.