×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان گیلان خبر داد : اجرای طرح شوق زیارت در کمیته امداد استان گیلان / اعزام ۱۷۳ نفر از مددجویان به عتبات عالیات

????????????????????????????????????

امسال تا کنون ۱۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان با مساعدت و کمک خیران به عتبات عالیات اعزام شده اند.به گزارش گیلان پیام، عباس لنگرودی مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان گیلان با قدردانی از مساعدتهای خیرخواهانه خیران و نیکوکاران تامین هزینه اعزام زائران نیازمند به کربلا افزود : ماه محرم و صفر فرصت مغتنمی است تا به همت و مساعدت نیکوکاران ، ۱۷۳ نفر از زنان سرپرست خانوار و فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان برای زیارت عتبات عالیات به کربلای معلا اعزام شوند.

وی افزود: مراسم بدرقه این زائرین در سه مرحله و پس از انجام مراسم ویژه ای در نمازخانه اداره کل این نهاد در رشت برگزار شد .

لنگرودی با بیان اینکه این زائرین اعزامی به مدت یک هفته روح و قلب خود را با زیارت عتبات عالیات و مرقد مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) جلا می دهند گفت :  علاوه بر زیارت ، برنامه های معنوی و اعتقادی نیز برای زائران برگزار می شود.

وی با اشاره به اعزام ۱۷۳ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان به کربلای معلا در سال جاری تصریح کرد : اعزام این مددجویان حدود ۱۳۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان هزینه در پی داشته  است که ۵۰% این هزینه ها از سوی نیکوکاران و حامیان ایتام مساعدت شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان گیلان ابراز امیدواری کرد که مساعدت و همراهی خیران و نیکوکاران بیش از گذشته ما را در جهت خدمت رسانی به محرومان یاری دهد تا بتوانیم تعداد بیشتری از مددجویانی را که تا کنون توفیق زیارت نصیبشان نشده است را به اردوهای زیارتی اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه طرح شوق زیارت با هدف ایجاد بستر مناسب جهت افزایش کمک های مردمی برای اعزام نیازمندانی که در حسرت زیارت  مانده‌ اند اجرا می‌شود تاکید کرد : نیکوکاران و خیران ارجمند می توانند با عضویت در طرح شوق زیارت به هر میزان که مایل هستند نسبت به تامین هزینه زائران نیازمند مشارکت داشته باشند و از ثواب بی پایان زیارت آنان در دنیا و آخرت بهره مند شوند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.