×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نهمین گردهمایی مدیران کنترل کیفی آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور به میزبانی آبفای گیلان برگزار شد

%d8%a2%d8%a8%d9%81%d8%a7

معاون بهره برداری این شرکت از برگزاری نهمین گردهمایی مدیران کنترل کیفی آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آبان ماه سال ۹۵ در دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار و با حضور مهندس گیاهی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور به کارخود پایان داد.

به گزارش گیلان پیام ،مرتضی صانع دوست دبیر اجرایی نهمین همایش مدیران کنترل کیفی آب شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور اظهار داشت:باهماهنگی مدیریت کنترل کیفی آبفای کشور و جلساتی که در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان گیلان میزبانی این همایش سالیانه را بر عهده گیرد .

وی افزود: در این راستا کارگروه اجرایی با دبیری معاون بهره برداری شرکت و ریاست شخص مدیرعامل وقت تعیین شد .

وی همچنین خاطر نشان کرد: برای تعداد۶۰ شرکت که در زمینه تولید دستگاهها و مواد شیمیایی بهداشت آب فعال بوده اند دعوتنامه ارسال شد و در نهایت ۱۶ غرفه برای شرکت در نمایشگاه جانبی این همایش به برگزیدگان اختصاص داده شد.

دبیر اجرایی نهمین همایش مدیران کنترل کیفی آب شهری و روستایی کشور در ادامه اظهار داشت: ۳ شرکت آتیه گیلاب صنعت، سالم آب و پارسیان افزار به عنوان اسپانسرهای طلایی این همایش اعلام آمادگی نموده و تعیین شدند.

وی افزود : میهمانانی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیران کل آب منطقه ای استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، رئیس اداره کل استاندارد ، رئیس محیط زیست استان گیلان و مهندس گیاهی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور نیز  شامل مدعوین این همایش دو روزه بودند.

مهندس صانع دوست با بیان این که کارگروه WSP (برنامه ایمنی آب ) نیز در این همایش حضور داشت افزود:  در این همایش دو روزه از دانشگاه تهران و شرکت های مختلف فعال در حوزه آب و بهداشت آب  نیز سخنرانی های مختلفی حول محور کیفیت آب ارائه گردید./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.