×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
فرمانده نیروی انتظامی گیلان : جامعه هدف کمیته امداد انسانهای شریفی هستند که خدمت به آنان جزء عبادات عظیم است

????????????????????????????????????

درهفته نکوداشت نیروی انتظامی مدیر کل کمیته امداد استان گیلان به همراه جمعی از معاونین و روسای ستادی با فرمانده نیروی انتظامی گیلان دیدار و ضمن تبریک هفته نکوداشت ناجا پیرامون مسائل مختلف باهم گفتگو کردندبه گزارش گیلان پیام،فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان کربلا گفت : کمیته امداد مجموعه پاکی است که بنیادش به دست مبارک حضرت امام خمینی (ره) بنیان نهاده شد و دامنه خدمات این نهاد بسیار گسترده و متنوع است .

سردار میر حیدری با اشاره به نقش کمیته امداد در کاهش آسیب های اجتماعی افزود : جامعه هدف کمیته امداد انسانهای شریفی هستند که خدمت به آنان جزء عبادات عظیم است و تاکنون اقدامات این نهاد مبین این است که نیرو های کمیته امداد نیروهایی ارزشی و انقلابی هستند که به ارزش کار خود توجه دارند .

وی با استناد به تاکیداتی که در آیات و روایات اسلامی مبنی برتوجه به امور فقرا و نیازمندان است خاطرنشان کرد که باید با تلاشی همگانی اهمیت این توجه را در جامعه تقویت نموده و مردم را نسبت به رفع نیازهای محرومان حساس تر نماییم .

ایشان در ادامه از آمادگی ناجا اعم از پلیس مواد مخدر، پلیس پیشگیری ، و پلیس فتا در بحث ارائه آموزشهای لازم به جامعه مددجویی خبرداد و آموزش را امر لازم برای آگاهی بخشی به مخاطبان دانست .

علی رضا محمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام گفت : حضور جدی و موثر نیروی انتظامی بویژه در حمایت از ایتام و نیازمندان که در ماه مبارک رمضان جلوه گر شد می باید ادامه یابد و کمیته امداد بدون همراهی و همدلی سازمانها و دستگاههای اجرایی استان نمی تواند در همه ی ماموریت هایش آنطور که باید موفق عمل نماید مگر با تقویت تعاملات بین سازمانی ./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.