×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار معاون امور مجلس رئیس جمهوری و استاندار با نماینده ولی فقیه در گیلان

گیلان پیام/ دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار، با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفت و گو کرد.
معاون امور مجلس رئیس جمهوری در این دیدار با تشریح اهداف سفر خود به گیلان گفت: استان گیلان دارای شخصیت های برجسته‌ی دینی، علمی، فرهنگی و فرهیختگان و نخبگان بسیاری است و ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی در توسعه همه جانبه دارد که باید مورد توجه مسئولان به نفع مردم و رضایت خداوند قرار گیرد.
دکتر حسینی افزود: دولت با تمام توان در حال کار و تلاش برای ارتقاء سطح معیشت مردم است که باید به خوبی به اطلاع جامعه برسد.
وی اظهار کرد: دولت برنامه های راهبردی اساسی در حوزه داخلی و خارجی در دست اجرا دارد که قطعا مردم بزودی شاهد اثرات مثبت این اقدامات خواهند بود.
آیت الله فلاحتی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از اقدامات جهادی و انقلابی دولت سیزدهم که مورد تایید مقام معظم رهبری است، گفت: آنانی که چه در داخل و چه خارج کشور، مردم را ناامید می‌کنند و موجب مایوس شدن جوانان می شوند، دشمن ایران اسلامی هستند.
وی اظهار است : لازم است اقدامات ارزشمند و شجاعانه دولت آیت الله دکتر رئیسی در بخش های مختلف به نحو شایسته به مردم اطلاع رسانی شود.
وی همچنین اقدامات استاندار گیلان و هم‌آوایی و همدلی مسئولان استانی را مطلوب دانست و افزود: باید برای ارائه خدمات ارزنده ای به مردم تلاش مضاعف شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.