×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نخستین دوره هم افزایی مسئولین آموزش هیات های ورزشی گیلان در رشت برگزارشد

گیلان پیام/ رقیه انصاری در نشست با هیات های ورزشی گیلان از نیاز به دانش افزایی در راستای تامین سلامت جسمی و روحی ورزشکارن و نیز توسعه بهنگام شاخص های ورزش گفت و افزود : با برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی و همکاری۵۱هیات در سطح گیلان تلاش داریم علاوه بر هم افزایی در فرایند توسعه اهداف ورزش استان ، آگاهی مربیان و ورزشکاران را نیز در تخصصی کردن فعالیت ها و نیز چگونگی استفاده از مواد نیروزا بهنگام کرده تا بتوانیم موفقیت های چشمگیری را داشته باشیم .
وی در این ارتباط با بهره مندی از علوم روز را متذکر شد و گفت : برگزاری کارگاهها و سمینارهای تخصصی و کمک گرفتن از اساتید برجسته دانشگاهی نیز میتواند علاوه برپیشگیری از بسیاری آسیب های اجتماعی در شیوه کارکرد هیات ها ، مربیان و ورزشکاران موثر واقع شود .
مسئول آموزش و نظارت برهیاتهای ورزشی ادار ه کل ورزش و جوانان گیلان آشنایی هیات و مربیان و باشگاه داران با مسایل حقوقی را نیز مهم ارزیابی کرد و افزود:با همکاری کانون وکلای دادگستری کارگاههای ویژ ه ای را برای مربیان و باشگاه داران در نظر گرفته ایم .
وی توجه دادن هیات ها و ورزشکاران به دانش استفاده از کمک های اولیه ضروری دانست و گفت : با کمک هلال احمر دوره های کاملی را برای شناخت بیشتر هیات ها و ورزشکاران درهنگام بروز آسیب ها ی جسمی در نظر گرفته ایم ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.