×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با امام جمعه ماسال و نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی

گیلان پیام/در این نشست حجت الاسلام و المسلمین موسوی تاکید کرد: توفیق خدمت رسانی به مردم، موهبتی گرانبها و فرصتی مغتنم است و از خلال آن رحمت الهی واقع می شود، از این رو واجب است تمام مسئولین و کارکنان دولت در جلب رضایت مردم تلاش حداکثری داشته باشند.
وی ضمن استقبال از طرح های ارائه شده جهت مدیریت مصرف انرژی گفت : کشور ما از نظر برخورداری از منابع طبیعی و خدادادی انرژی در سطح جهان در رتبه های بالایی قرار دارد اما متاسفانه از این نعمت ها به شکل مطلوب بهره نمیبریم و امید است با برنامه ریزی مدون استفاده از انرژی های نو نیز در دستور کار صنعت برق استان قرار گیرد.
همچنین حسن محمد یاری نماینده مردم تالش،رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات مجموعه شرکت توزیع برق گیلان گفت: با توجه به وسعت شهرستانهای تالش،رضوانشهر و ماسال ، افزایش جمعیت و همچنین وجود شرکت های بزرگ صنعتی از جمله شرکت چوکا، شهرک صنعتی سکام و سد شفارود و… ، نیاز به ایجاد زیرساختهای برقی پایدار ضرورت دارد.
محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان نیز در این دیدار گفت: مدیریت هوشمند مصارف مشترکین در سطح استان آغاز شده است و تمام تلاش ما این است که از اعمال خاموشی به مردم جلوگیری شود و همچنین از مردم انتظار داریم با مدیریت مصرف خود (کاهش مصرف) به صنعت برق در پیک جاری کمک کنند و از امتیازات تشویقی شرکت توزیع نیروی برق گیلان بهره مند شوند.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه براساس مصوبه هیات محترم وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانکها، نیرو‌های مسلح و نهاد‌های عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق درساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته و در ساعات غیراداری به میزان ۶۰ درصد ، با اولویت خاموش نمودن روشنایی و سامانه‌های سرمایشی غیرضرور اقدام نمایند ، از مدیران و روسای ادارات و سازمانهای همکار با این شرکت به جهت رعایت نکات فوق تقدیر و تشکر کرد .
مهدیزاده اذعان داشت: درست مصرف کردن برق یک مسئولیت اجتماعی و ملی است و اگر یکایک ما راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق را رعایت کنیم ، درتامین برق پایدار در فصل گرم سال مشکلی نخواهیم داشت.
وی اظهار داشت: مشترکان برق در صورت صرفه جویی برق به نسبت دوره مشابه سال قبل در سقف الگو،به ازای هر کیلووات ساعت کاهش، مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد..
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در خصوص برق رایگان برای مشترکان کشاورزی نیز تصریح کرد : کشاورزان در صورت عدم استفاده از برق چاههای کشاورزی به مدت ۵ ساعت در بازه زمانی ۱۲تا ۱۷و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، می توانند از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه روز بهره مند شود .
محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان در پایان ضمن ارائه عملکرد و برنامه ها برای شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال تاکید کرد: نقاط آسیب پذیر استان و مناطق کم برخوردار در الویت خدمت رسانی هستند تا بتوانیم عدالت خدمت رسانی را تحقق ببخشیم.
گفتنی است قسمت موسی نیا مدیر توزیع برق شهرستان ماسال نیز طی این نشست ها و بازدیدها حضور داشته و خلاصه ای از مجموعه اقدامات و برنامه های تدوین شده این امور را مورد ارائه قرار داد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.