×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت گاز و هلال احمر استان گیلان

گیلان پیام/ در این مراسم عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و مسئولین هلال احمر گفت: بی تردید همکاری دو سازمان موجب هم افزایی و ایجاد بستر مناسب به منظور استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین در ارائه خدمات اجتماعی، امدادی و آموزشی به جامعه می شود.
وی با بیان شرحی از وضعیت گازرسانی در استان، همکاری با جمعیت هلال احمر را در جهت افزایش سطح ایمنی مصرف کنندگان گاز طبیعی بسیار مهم و اثرگذار برشمرد.
جمال نیکویی با اشاره به تمرکز ویژه شرکت گاز بر کیفی سازی خدمات گفت: امیدواریم با مشارکت سازمان هلال احمر بتوانیم خدمات شایسته ای را به مشترکین گاز در استان ارائه نموده و موجب افزایش رضایتمندی مردم و ذینفعان سازمان شویم.
همچنین در این مراسم سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تشکر از همراهی شرکت گاز استان به بیان شرحی از وضعیت و خدمات آن سازمان پرداخت.
وی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه امداد و نجات گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر حضور مؤثر در بحران ها و حوادث، در حوزه خدمات اجتماعی نیز کمک های حمایتی مختلفی را به اقشار آسیب پذیر جامعه ارائه می نماید که عمدتا افراد و خانوارهای درگیر در بحرانها و آسیب ها هستند را شامل می شوند.
غلامی افزود: سازمان هلال احمر علاوه بر وظایف فوق، فعالیت های توانبخشی و آموزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده و درجهت انجام وظیفه آموزش همگانی، آموزش به اقشار جامعه را در برنامه دارد و به همین علت به دنبال تعامل و انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان ها و مراکز و دستگاه های اجرایی استان می باشد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در پایان با توجه به تعامل خوب و مسئولیت پذیری شرکت گاز استان، از این شرکت خواست تا به هلال احمر در زمینه های مختلف برای افزایش رفاه و رضایتمندی مردم عزیز استان کمک کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.