×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شرکت گاز استان گیلان، تندیس برنزی جایزه ملی مدیریت انرژی را کسب کرد

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این خصوص گفت: حضور در این جایزه موجب افزایش بهره‌وری، جلوگیری از اتلاف‌ انرژی و ارتقای سطح توانمندی سازمان می شود.
وی با بیان اینکه انرژی و مصرف آن همواره یکی از موضوعات بسیار مهم در سطح کشور است، اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی مصرف انرژی و همچنین محدود بودن منابع و لزوم حرکت در راستای توسعه پایدار و حفظ محیط زیست، توجه به موضوع اصلاح الگوی مصرف بسیار مهم و ضروری است.
جمال نیکویی در خاتمه با اشاره به ابلاغ “سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف” و “سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی” از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: شرکت گاز استان گیلان با برنامه ریزی و انجام اقدامات مناسب، تمام تلاش خود را برای برداشتن گام های مؤثر به منظور اصلاح در روند مصرف انرژی به کار بسته است.
شایان ذکر است هدف از تعریف و اعطای جایزه ملی مدیریت انرژی، ترویج استانداردهای سیستم مدیریت انرژی و معیارهای مصرف بهینه انرژی، توسعه فرهنگ دستیابی به اهداف سازمانی با استفاده از مفاهیم مدیریت انرژی و هم‌چنین ایجاد انگیزه و شور و شوق جهت انجام این اقدامات در کشور است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.