×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بازدید نماینده لنگرود از بیمارستان درحال ساخت کومله لنگرود

گیلان پیام/در این دیدار دکتر محمد نژاد نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی شهید املاکی که درکومله لنگرود واقع گردیده، فرصتی خواهد بود برای بیمه شدگان و مردم شرق گیلان تا خدمات درمانی مطلوب و درخور شان را دریافت نمایند، پیشرفت کار ساختمان بیمارستان را مورد ارزیابی قرار دادو برای رفع برخی از موانع اداری از جمله خدمات شهری از مدیران استانی خواست تسریع لازم در این خصوص بعمل آورند.
نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت نزدیک به ۱۰۰ درصدی ساختمان بیمارستان شهید املاکی لنگرود اظهار امیدواری نمود ،انشاء ا… به زودی طعم شیرین خدمات این بیمارستان را مردم منطقه بچشند.
در ادامه جلالی فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه مردم و بیمه شدگان شهرستان لنگرود و شهرهای اطراف منتظر آغاز به کار بیمارستان شهید املاکی هستند اظهار داشت :مجموعه فرمانداری و ادارات ذیربط شهرستان همانطور که ازآغاز اجرای طرح ساخت بیمارستان همکاری لازم بعمل آوردند، برای اینکه مردم هرچه زودتراز خدمات بیمارستان شهیداملاکی تامین اجتماعی بهره مند گردند از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده خواهند نمود.
همچنین در این دیدار دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه مجموعه مدیریت درمان استان با تلاش مضاعف پیگیر راه اندازی بیمارستان شهید املاکی می باشند و برای پیش برد برنامه های اداری ، تامین تجهیزات ، تامین نیرو و امکانات ، همکاران مدیریت درمان استان با قدرت در حال تلاش هستند افزود: هم اکنون بیش از ۹۰ درصد برنامه ها برای راه اندازی و افتتاح بیمارستان انجام شده است .
مدیر درمان استان خاطر نشان شد با تلاش های انجام شده توسط همکاران مدیریت درمان استان و تصویب ردیف های شغلی بیمارستان شهید املاکی در ستاد سازمان، انشاا… به زودی با برگزاری آزمون استخدامی نزدیک به ۵۰۰ نفر اعم از پزشک، پرستار، پشتیبانی،خدمات و.. برای خدمتگزاری در بیمارستان جذب خواهند شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.