×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
روند جذب اعتبارات نوسازی مدارس گیلان

مهندس دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در ابتداء ضمن خیر مقدم و با اشاره به تلاش های صورت گرفته در نوسازی مدارس کشور، تصریح نمود: امروز خدمات سازمان نوسازی مدارس در سطح کشور به خوبی دیده می شود که این حکایت از مدیریت توانمند و تلاش های جهادی در این سازمان خدمتگزار می باشد.
وی با اشاره به حجم گسترده تحویل پروژه ها و کیفیت قابل ملاحظه فضاهای آموزشی در سطح کشور، اذعان داشت: یقیناً نوسازی مدارس در سطح کشور با این اقدامات ستودنی، به عنوان الگویی ماندگار مطرح شده است.
وی با بیان آماری از جذب و تخصیص اعتبارات نوسازی مدارس گیلان، اذعان داشت: درصد جذب بیشتر اعتبارات سال ١۴٠٠ نشان دهنده همدلی و همراهی مجموعه عوامل نوسازی مدارس و همراهی ارزشمند اداره کل با ادارات مربوطه به ویژه اهتمام جدی نمایندگان محترم مجلس می باشد.
در ادامه مهندس ناصرفتحی مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرح‌ها با بیان تلاش های صورت گرفته در سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص تامین و جذب اعتبارات، بیان داشت: مسئولین سازمان شبانه روز و از هر طریق ممکن برای تامین و جذب اعتبارات پیگیری و تلاش می کنند.
وی با بیان اینکه عدم جذب اعتبار و یا برگشت آن باید بصورت جدی مورد توجه قرار گیرد، افزود: خوشبختانه استان گیلان جزء استان های پیشرو در جذب اعتبارات نوسازی مدارس می باشد.
فتحی در ادامه با بیان اینکه گزارش هفتگی استان‌ها در سامانه ثبت شده بررسی می‌شود، تصریح نمود: راهکارهای عدم جذب اعتبار و برگشت آن در استان های دارای مشکل باید بدرستی تبیین و بررسی شود.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در نوسازی مدارس برای تحویل پروژه های آموزشی، افزود: امروز مسئولین سازمان نوسازی مدارس کشور و همکاران ما در ادارات کل استانها با تلاش فراوان و پیگیری‌های مجدانه‌ سعی دارند تا آغاز سال تحصیلی جدید، بیشترین درصد تحویل فضاهای آموزشی نوساز در سراسر کشور اتفاق بیافتد.
مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای طرح‌ها در پایان با بررسی عملکرد استانها در زمینه های مختلف یادآور شد، باید از استان گیلان صمیمانه تشکر کنم که در پاسخگویی دقیق به مکاتبات و موارد دیگر جزء استانهای برتر می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.