×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
تمامی همکاران عملیاتی در حالت آماده باش شبانه روزی قرار دارند

گیلان پیام/مهدیزاده ضمن تشکر از همراهی مشترکین توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش های عدیده ای از جمله ناترازی بین تولید و مصرف برق مواجه بوده است، از این رو هدف غایی وزارت نیرو ، شرکت توانیر و شرکت های زیر مجموعه، تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات موجود و تامین رفاه مردم می باشد.
وی گفت: موج گرما و افزایش دما در استان و کشور آغاز شده است و توزیع برق گیلان در کنار سایر بخش های صنعت برق خود را آماده گذر از بحران افزایش پیک مصرف کرده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در برخی مناطق با توجه به انباشت فرسودگی شبکه طی سالیان اخیر و افزایش تعداد مشترکین ممکن است شاهد خاموشی ها یا مشکلاتی از قبیل ضعف برق باشیم که تلاش بر رفع این مشکلات در کمترین زمان ممکن است.
مهدیزاده تاکید کرد: پیش از شروع فصل گرما و با تدابیر اندیشیده شده تلاش شد با توجه به امکانات و اعتبارات، موجود امورها و ادارات تابعه شرکت تجهیز و آماده مواجه با این بحران باشند و از ابتدای شروع گرما در استان، تمامی نیروهای عملیاتی این شرکت و حتی پیمانکاران طرف قرارداد در آماده باش ۲۴ ساعته قرار دارند.
وی عنوان کرد: پایش و نظارت کامل شرایط برق در استان با هماهنگی امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق و سایر معاونت های ذی ربط بصورت روزانه در حال انجام است و هم اکنون در کل استان بیش از ۱۶۵ اکیپ عملیاتی با تجهیزات و امکانات لازم جهت واکنش سریع در صورت وقوع ناپایداری شبکه های برق آماده خدمت رسانی به هم استانی های شریف می باشند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اضافه کرد: تامین برق پایدار و مطمئن برای تمامی مشترکین ، اصلی ترین اولویت شرکت بوده ودر همین راستا در کل استان پروژه های رفع ضعف برق و اصلاح و بهسازی بصورت جاری توسط کارکنان پرتلاش درحال انجام است.
وی در انتها تصریح کرد : راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir همچنین مراجعه به کافه بازار، با دانلود این اپلیکیشن از خدمات جامع آن استفاده کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.