×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه کمیته بهداشت قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت برگزار شد

گیلان پیام/ دکتر اسماعیل نور صالحی – سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ابتدای این جلسه ضمن تبیین وظایف کمیته بهداشت در اجرای قانون جوانی جمعیت ، اظهار داشت ؛ از مسایلی که هم اکنون در تحقق جوانی جمعیت با آن مواجه هستیم، رسوخ باورهای گذشته در اذهان مردم است.
دکتر نورصالحی ادامه داد : مطمئنا با شرایط بحرانی که کشور و استان در حوزه جمعیت با آن مواجه است، نخستین اقدام تغییر باورهای پیشین و نهادینه کردن باورهای جدید است.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه با اشاره به اینکه وظایف حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای قوانین جوانی جمعیت گسترده و مهم است ، گفت: مطمئنا بخش سنگینی از اجرای تحقق قانون جوانی جمعیت بر دوش کارکنان حوزه بهداشت است که باید با هم افزایی ، تلاش گسترده و خستگی ناپذیر برای اجرای این قانون از همه ظرفیت ها بهره برد.

دکتر نورصالحی یادآور شد : افزایش جمعیت برای کشور و استان گیلان، یک امر حیاتی است و همه باید در هر جایگاهی که هستند نسبت به این امر احساس مسئولیت کرده و اقدامات لازم را اجرایی کنند.
در ادامه این جلسه، بندهای ۱۶ گانه وظایف حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای قانون جوانی جمعیت بازخوانی و همچنین، راهکارهای پیشنهادی برای تحقق آنها تدوین شد.
همچنین مقرر شد سایر کمیته های قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت، برنامه عملیاتی سه ماهه خود را در تحقق وظایف محوله تنظیم کرده و هر ماه به صورت گزارش عملکرد به دبیرخانه قرارگاه ارایه نمایند.
لازم به ذکر است؛ قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت شامل هفت کمیته می باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.