×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
تلاش وافر امورهای توزیع برق در اعمال مدیریت هوشمند مصرف برق ضروری است

گیلان پیام/این جلسات به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بصورت ویدئوکنفراس با حضور تمامی امورهای تابعه برگزار می شود و در این نشست، امورهای توزیع برق چهار رشت، ماسال و املش به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در این جلسه اظهار داشت: افزایش همگرایی و همفکری، استفاده از تجربیات موفق امورهای توزیع برق از مهمترین اهداف این جلسات است و مصوبات آن باید بصورت جدی پیگیری و بصورت دوره ای گزارش شود.
وی اذعان داشت: به طبع هر دستگاه خدمت رسان با چالش هایی مواجه است و ضروری است امورهای اجرایی چالش های اصلی و اساسی خود که نقش مهمی در تامین رضایت مردم دارد را در اولویت اجرا قرار دهند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان افزود: تبیین سیاست های ستادی و پیگیری اجرای آنها، جلوگیری از انحراف معیار و رصد و پایش عملکرد امورها جز اهداف اصلی این شرکت در خلال برگزاری این جلسات است.
مهدیزاده گفت: برخورد مناسب با مشترکین و پاسخگویی صحیح به آنها درخواست اصلی ما از امورهای اجرایی می باشد زیرا با توجه به برخی نقصان های موجود، تکریم ارباب رجوع در جلب رضایت مشترکین ضروری و حیاتی است.
وی بر هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط صنعت برق، اعمال مدیریت مصرف برق هوشمند کاملا مورد نیاز است و تمامی امورهای تابعه شرکت باید تلاش وافری را در این خصوص اعمال کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در ادامه به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.
گفتنی است در این نشست معاونین ،سرپرست توزیع برق شهرستان رشت و جمعی از مدیران ستادی شرکت نقطه نظرات حوزه کاری خود در باب موضوعاتی همچون گذر از پیک تابستان، جلوگیری از سرقت سیم، تکریم ارباب رجوع، وصول مطالبات، احداث شبکه باکابل خودنگهدار و برکناری شبکه فرسوده و مدیریت هزینه ها باتوجه به بودجه انقباضی از سوی وزارت نیرو بیان کردند و مدیران و کارکنان امورهای توزیع برق چهار رشت، ماسال و املش نیز به ارائه عملکرد، برنامه های آتی و تشریح چالش های خدمت رسانی پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.