×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
پس از ۵۲ سال:والیبال ایران المپیکی شد

تیم ملی والیبال کشورمان با نتیجه ۳ ـ ۱ لهستان را شکست داد و پس از ۵۲ سال به المپیک رسید.

۲۰۹۸۹۶_۹۳۴
به گزارش  گیلان پیام ، در ششمین روز از رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو که در توکیو ژاپن برگزار می شود تیم ملی والیبال کشورمان برابر تیم قدرتمند و صعود کرده لهستان قرار گرفت .
میرسعید معروف ،مرندی ،عادل غلامی ، سیدمحمد موسوی ،میلاد عبادی پور  و شهرام محمودی بازیکنان آغاز کننده تیم ملی والیبال کشورمان برابر لهستان هستند .
سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن متروپلیتن طنین انداز شد
تیم لهستان که خیالش از صعود به المپیک آسوده بود با بازیکنان ذخیره و بازیکنانی که کمتر فرصت بازی کردن داشتن وارد زمین شدند دو تیم در ابتدای ست اول شانه به شانه پیش رفتند و در برخی مقاطع لهستان ۲ امتیاز پیش افتاد اما بازیکنان ایران با جبران اختلاف امتیاز وقت استراحت فنی اول در امتیاز ۷-۸ به ایران رسید .
در ادامه بازیکنان ایران تا وقت استراحت فنی دوم خوب پیش رفتند و اختلاف امتیازی ۴ ایجاد کردند تا وقت استراحت فنی دوم در امتیاز ۱۲-۱۶ به ایران رسید در ادامه این بازیکنان ما بودند که عملکرد بهتری داشتند تا این ست ۲۵-۲۰ به ایران برسد.
پایان ست نخست؛ ایران ۲۵ ـ ۲۰ لهستان
ست دوم هم آنتیگا از بازیکنان دوم استفاده کرد و همین امر موجب شد وقت استراحت فنی اول ۵-۸ به ایران رسید در ادامه بازیکنان ایران که مسابقه را خیلی جدی پیگیری می کردند وقت استراحت فنی دوم در امتیاز ۱۶ – ۱۲به ایران برسد.
ملی پوشان ایران در ادامه با زدن سرویس های قوی ،دفاع خوب و تنوع حملات این ست را هم با نتیجه ۲۵-۱۸  به سود خود پایان دادند.
پایان ست دوم؛ ایران ۲۵ ـ ۱۸ لهستان
آنتیگا در این ست هم از بازیکنان دوم خود اسفاده کرد  اما لهستان در این ست بهتر از دو ست قبل ظاهر شد با وجود اینکه وقت استراحت فنی اول در امتیاز ۷-۸ به ایران رسید اما لهستانی ها وقت استراحت فنی دوم را در امتیاز ۱۵-۱۶ از آن خود کردند در ادامه یاران آنتیگا اختلافی دو امتیازی در امتیاز ۲۱-۱۹ ایجاد کردند و در پایان لهستان این ست را ۲۵-۲۰ پیروز شد .
پایان ست سوم؛ ایران ۲۰ ـ ۲۵ لهستان
ملی پوشان والیبال کشورمان که ست قبل را به حریفشان واگذار کردند در این ست عملکرد بهتری داشتند و در حالی ۴ امتیاز اولیه را کسب کردند که لهستان هیچ امتیازی نگرفت وقت استراحت فنی اول در امتیاز ۸-۳ برای ایران بود در ادامه وقت استراحت فنی دوم هم برای ایران در امتیاز ۱۳-۱۶ رقم خورد .
لهستانی ها در امتیاز ۱۹-۱۸ پیش افتادند اما ابتکار عمل را بازیکنان ایران به دست گرفتند تا این ست با نتیجه ۳۴-۳۲  و کل بازی با نتیجه ۳-۱ به ایران برسد.
پایان ست چهارم؛ ایران ۳۴ ـ ۳۲ لهستان
209735_467
شادی ملی پوشان پس از راهیابی به المپیک
جشن المپیکی بلندقامتان با داورزنی و معاونان وزارت ورزش
تیم  ملی والیبال ایران از ۵مسابقه خود ۴ پیروزی و یک باخت و لهستان هر ۵ مسابقه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و تنها تیم بدون باخت رقابتها بود.
تیم ملی والیبال کشورمان فردا ساعت ۵:۳۰ بامداد در آخرین مسابقه خود در چارچوب انتخابی المپیک برابر تیم ونزوئلا انتهای جدولی رقابتها خواهد ایستاد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.