×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۴ سایت نیروگاه خورشیدی در جنوب استان احداث می شود

در راستای تجلیل از تعامل و همراهی رسانه های جمعی، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم شریف و فهیم استان گیلان از پروژه ها، فعالیت ها و عملکرد شرکت، نشست مطبوعاتی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات پیامبر اعظم شرکت برگزار شد.
گیلان پیام/”بهمن داراب زاده” مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در طی روزها و سال های گذشته که کشور درگیر بیماری ویروس کرونا بود، کارکنان صنعت برق با همت والا، پشتکار و سختکوشی مثال زدنی خود و با تامین برق مراکز درمانی و مراکز تولید اکسیژن، درخشان ترین عملکرد را در صنعت برق کشور رقم زدند.
وی افزود: در واقع کارکنان صنعت برق با تلاش و فعالیت شبانه روزی خود، در پشت صحنه و دور از انظار، یار و یاور پرسنل جهادی درمان بودند.
داراب زاده گفت: با وجود شرایط سخت کرونایی و محدودیت های مختلف، خوشبختانه پروژه های بسیار خوبی در سطح ملی و کشوری در استان گیلان در حال احداث است که برخی از آنها اهمیت کشوری دارد ودر آینده به بهره برداری خواهد رسید که با دستان توانمند و قلم رسای خبرنگاران عزیز، تلاش های خادمان مردم در صنعت برق به خوبی و به بهترین نحو اطلاع رسانی و منعکس شد و از این بابت نهایت قدردانی را از اصحاب محترم رسانه دارم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: به منظور تامین برق مطمئن و پایدار، بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال در شرکت برق داریم که انشاالله در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.
وی افزود: به منظور عبور موفق از پیک تابستان جاری، در حال اجرای ۸ پروژه اضطراری و مهم به ارزش ۳۰ میلیارد تومان هستیم که ۶ مورد از این پروژه ها به بهره برداری رسیده است و ۲ مورد باقی مانده نیز قبل از پیک تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
داراب زاده گفت: با پیگیرهای مداوم توانستیم برای اولین بار در استان، ساختگاه های مستعد برای احداث نیروگاه های تجدیدپذیر را به تایید و تصویب سازمان انرژی¬های تجدیدپذیر و بهره¬وری انرژی برق ایران (ساتبا) برسانیم که کار بسیار ارزشمندی بود.
وی تصریح کرد: در این راستا عملیات اجرایی ۴ سایت نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۴۰ مگاوات در جنوب استان گیلان در منطقه رودبار و لوشان به علت داشتن وضعیت اقلیمی مناسب و آفتابی در سال جاری آغاز خواهد شد و انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: با فرا رسیدن ایام گرم سال انتظار می رود مردم مدیریت مصرف برق را مد نظر قرار دهند. هدف از مدیریت مصرف، مصرف نکردن یا کم مصرف کردن نیست بلکه هدف داشتن همان رفاه و آسایش با استفاده بجا، به اندازه و به موقع از انرژی برق است.
داراب زاده در خصوت ضرورت استفاده بهینه از انرژی برق گفت: عمل کردن به توصیه های دین مبین اسلام و پرهیز از اسراف، جلوگیری از آلودگی محیط زیست، حفظ منابع طبیعی برای استفاده آیندگان، استفاده مطلوب از منابع آبی، اجتناب از سرمایه گزاری های کلان و هنگفت و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی از مواردی است که ضرورت استفاده بهینه از انرژی برق را دو چندان می کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.