×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تمامی ورزشکاران و قهرمانان ما جوانمرد هستند و منش پهلوانی دارند

گیلان پیام/ جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نخستین جشنواره رسم جوانمردی که با معرفی برترین های فرهنگ ورزش در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) و با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، فرمانده سپاه قدس گیلان ، مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان ، نمایندگان مجلس ورزشکاران ،قهرمانان ،پیشکسوتان ، روسا و ارکان هیات های ورزشی در سالن نامجوی رشت برگزار شد ،اظهار داشت : انسانها در طول حیاتشان فعالیت های کوچک و بزرگ مختلفی را انجام می دهند اما تمامی این اقدامات و فعالیت ها زمانی ماندگار است که برگرفته از آموزه های اخلاقی باشد و همچنین در کشور عزیزمان علاوه بر اخلاق مداری برگرفته از آموزه های اسلامی نیز باشد .
وی افزود : مطمئن هستیم که تمامی ورزشکاران و قهرمانان ما جوانمرد هستند و منش پهلوانی دارند و به عنوان الگو و اسوه در جامعه مد نظر قرار می گیرند. آرمان اضافه کرد : برای پاسداشت اخلاق در جامعه ورزش باید الگوسازی کنیم و قهرمانان ما باید الگوی اخلاقی و رفتاری خوبی برای نوجوانان و جوانان باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان ضمن قدردانی از تمامی فعالان حوزه ورزش گفت : یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان گیلان را نیز گرامی می داریم و انشاالله در آینده مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار با همکاری استانداری گیلان ، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و نهادهای متولی برگزار خواهد شد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک صعود غرور آفرین تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و چوکای تالش به لیگ های بالاتر عنوان کرد : این آرزوی تمامی هواداران و مردم استان بود که در لیگ برتر نماینده ای از باشگاه‌های فوتبال استان داشته باشیم و امیدواریم که سایر تیم های گیلان نیز بتوانند با تلاش موثر به موفقیت دست یابند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان تصریح کرد : استان گیلان دارای پتانسیل بسیاری در زمینه ورزش قهرمانی است و اداره کل ورزش و جوانان گیلان آنچه که در توان دارد برای رفع موانع حوزه ورزش در تمامی رشته ها و حمایت از هیات های ورزشی به کار خواهد گرفت .
وی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی، انسجام و همفکری در استان ، ورزش گیلان به جایگاه واقعی خود برسد .
لازم بذکر است در این جشنواره از پیشکسوتان و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی ، مجید جهانپور ،مهری فلاحی ، سید جلال حسینی ،علیرضا جهانبخش ، محمد رهبری ،بهمن صالح نیا،فردین معصومی ،نظام دودل ،مهدی اکبری پور بر اساس شاخصهای اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و داوریهای انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین خانواده شهیدان ورزشکار محمود قلی پور ،امیر رضا علیزاده و حسن‌ عضدی تجلیل شد‌.
همچنین در این مراسم از سوی جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از زحمات سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به پاس زحمات و خدمات ارزنده ایشان در ایام همه گیری ویروس کرونا با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد. یادآور میشود از سوی مهر علی باران چشمه رییس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی و دبیر ستاد فرهنگ پهلوانی شال مروج پهلوانی به سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان به پاس زحمات و خدمات ارزنده ایشان اهدا شد.
گفتنی است این مراسم توسط اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و به همت هیات ورزش‌های همگانی گیلان ،هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای استان و سازمان بسیج ورزشکاران گیلان برگزار شد ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.