×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد

گیلان پیام/ دکتر حمید رضا امام پناهی همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر با ارسال پیامی این یوم الله را به خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه چهلمین سالگشت حماسه سوم خرداد، یادآور آزادسازی خرمشهر قهرمان پس از ۵۷۸ روز اشغال و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی قرار داریم.
پس از افتخارآفرینی فرزندان روح الله کبیر (ره) در سوم خرداد ۶۱ و به اسارت درآمدن بیش از ۱۹ هزار تن از متجاوزین بعثی، جنگ تحمیلی وارد مرحله ای نوین گردیده و این پیروزی نقطه آغازی شد بر تحمیل اراده ملت به متجاوزان و بدخواهان ایران و تامین امنیت پایدار جمهوری اسلامی.
اگر چه دشمن بعثی خرمشهر را تبدیل به دژی تسخیر ناپذیر کرده بود و هیچ کس در جهان حتی تصور پیروزی رزمندگان اسلام را در خیال نمی پروراند، اما ایمان و اراده پولادین ملت و دفاع یکپارچه ارتش، سپاه و بسیج مردمی در کنار نصرت الهی در خلق حماسه آزادسازی خرمشهر، محاسبات اشتباه دشمن در مورد ایران اسلامی را آشکار ساخته و بر همگان مسجل نمود که پایان هر شرارتی که دشمن آغاز کند با ایران خواهد بود.
شایسته است تا روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، آغاز جهادی باشد در تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس و صاحبان اندیشه با انتشار کتب، برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها و یادواره‌ها، بیان شعر و خاطره، خلق نماهنگ و موسیقی در مقام مقابله با شبهه افکنی دشمنان بر آمده و رسالت فرهنگی خود را به انجام رسانند.
اینجانب با تبریک حماسه سوم خرداد به فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای و ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی، یاد شهدای والامقام عرصه دفاع از انقلاب و کشور را گرامی داشته و با خون پاک شهدای استقرار و استمرار این نظام الهی پیمان می بندیم که تا پایان تهدیدات استکبار و صهیونیسم جهانی، لحظه ای از اطاعت رهبری معظم و دفاع از آرمان‌های انقلاب غافل نباشیم.

حمید رضا امام پناهی
فرماندار شهرستان رشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.