×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
اعمال مدیریت مصرف برق هوشمند ضروری است

گیلان پیام/این جلسات به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بصورت ویدئوکنفراس با حضور تمامی امورهای تابعه برگزار می شود و در اولین دور از آن، امورهای توزیع برق یک رشت، آستارا و رودسر به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان در این جلسه اظهار داشت: افزایش همگرایی و همفکری، استفاده از تجربیات امورهای توزیع برق موفق در کنار کاهش فاصله بین صف و ستاد از مهمترین اهداف این جلسات است و مصوبات آن باید بصورت جدی پیگیری و بصورت دوره ای گزارش پیشرفت ارائه شود.
وی تاکید کرد: به طبع هر دستگاه خدمت رسان با چالش هایی مواجه است و ضروری است امورهای اجرایی چالش های اصلی و اساسی خود که نقش مهمی در تامین رضایت مردم دارد را در اولویت اجرا قرار دهند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: تبیین سیاست های ستادی و پیگیری اجرای آنها، جلوگیری از انحراف معیار و رصد و پایش عملکرد امورها جز اهداف اصلی این شرکت در خلال برگزاری این جلسات است.
مهدیزاده گفت: برخورد مناسب با مشترکین و پاسخگویی صحیح به آنها درخواست اصلی ما از امورهای اجرایی می باشد زیرا با توجه به برخی نقصان های موجود، تکریم ارباب رجوع در جلب رضایت مشترکین بدیهی و حیاتی است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان بر هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط صنعت برق، اعمال مدیریت مصرف برق هوشمند کاملا مورد نیاز است و تمامی امورهای تابعه شرکت باید تلاش وافر در این زمینه اعمال کنند.
گفتنی است در این جلسه قائم مقام اجرایی، مدیر توزیع برق شهرستان رشت و معاونین شرکت نقطه نظرات حوزه کاری خود در باب موضوعاتی همچون گذر از پیک تابستان، جلوگیری از سرقت سیم، تکریم ارباب رجوع، وصول مطالبات، احداث کابل خودنگهدار و برکناری شبکه فرسوده و مدیریت هزینه ها باتوجه به بودجه انقباضی از سوی وزارت نیرو بیان کردند و مدیران و کارکنان امورهای توزیع برق یک رشت، آستارا و رودسر نیز به ارائه عملکرد، برنامه های آتی و تشریح چالش های خدمت رسانی پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.