×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان : اجرایی شدن برجام تنگناهای شدید بین المللی را علیه نظام بانکی کنار زده است

استانداری گیلاناستاندار گیلان گفت : اجرایی شدن برجام، فصل جدیدی در رفع تحریم‌ها از نظام بانکی کشور ایجاد کرده است.به گزارش گیلان پیام، دکتر نجفی در دیدار مدیر عامل بانک رفاه کشور با وی با تبریک موفقیت کشورمان در مذاکرات هسته ای به تأثیر اجرایی شدن برجام در مناسبات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت : باتوجه به تشدید تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان در سالهای گذشته مبادلات مالی بین المللی و جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی با مشکلاتی روبرو شده بود که با اعلام رسمی اجرایی شدن برجام فصل جدید در روابط اقتصادی بین المللی کشور بویژه در بخش بانکی بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه فضای جدید ، تنگناهای شدید بین المللی علیه بانک‌های کشور را کنار زده است گفت : هم اکنون با کاهش ریسک سرمایه گذاری  بهترین شرایط برای جذب سرمایه گذاری‌های خارجی، فاینانس و گشایش اِل‌سی است.

استاندار گیلان افزود : براساس برجام، موانع ارائه‌ی خدمات بانکی از جمله سوئیفتها برداشته خواهد شد که امکان برخوداری از نقل و انتقالات بانکی امن و ارزان را فراهم می‌کند.

دکتر نجفی افزود : با گشوده شدن فضای جدید ، فرصتی برای ایجاد یک جهش اقتصادی  بزرگ در کشور فراهم شده است.

دکتر نجفی همچنین از بانک رفاه خواست باتوجه به مصوبات سفر دکتر روحانی در پرداخت تسهیلات برای ساخت ۴ هتل نیمه کاره و یک طرح صنعتی بزرگ در صنایع سلولوزی تسریع کند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.