×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار و گفتگوی فرماندهان پلیس راه گیلان با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی

گیلان پیام/مهندس اکبری مقدم ضمن تقدیر از همکاری مجموعه نیروی انتظامی با سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد: مجموعه پلیس راه و راهنمایی رانندگی در طول سال همکاری مستمر با این سازمان داشته که این امر موجب بهبود شرایط ترافیکی و کاهش تصادفات و همچنین ارتقاء شاخص امنیت جاده در مسیر منتهی به فاز تجارت و گردشگری شده است.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از مقاصد هدف گردشگری در سطح کشور شناخته شده لازم است با همکاری مجموعه پلیس در تمامی ابعاد رفاه و امنیت برای گردشگران را با انجام کارهای کارشناسی ارتقاء داد.
فرماندهان پلیس راه استان نیز با اشاره به تجربه های خوب همکاری با سازمان منطقه آزاد انزلی ظرف سالهای گذشته و تصریح بر ظرفیت ها و فرصت های متنوع این منطقه برای اقتصاد استان و کشور، آمادگی مجموعه تحت فرماندهی خود را برای تداوم وگسترش همکاری ها در زمینه های مختلف اعلام کردند.
گفتنی است در این دیدار مهندس طالب پور، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان نیز در خصوص مباحث مترتب بر خودروهای پلاک منطقه با فرماندهان پلیس راه استان مطرح کرده که توافق های خوبی در مسیر تسهیل و تسریع به فرایند خدمت رسانی به صاحبین خودروهای پلاک منطقه حاصل شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.