×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
تجلیل ازدانش آموزان گیلانی که نقاشی آن‌ها در پویش ملی به رنگ مدرسه برتر شناخته شد

گیلان پیام/ مراسم اهداء جوایز دانش آموزان گیلانی برنده مرحله نهایی قرعه کشی پویش ملی به رنگ مدرسه امروز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۱/۲۵ با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، دانش آموزان عزیز و اولیاء محترمشان در دفتر مدیر کل برگزار شد.
دقیق در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از استقبال ارزشمند دانش آموزان گیلانی از برگزاری پویش به رنگ مدرسه، اظهار داشت: استان گیلان با وجود چنین دانش آموزان خلاق و همراهی ارزشمند آنان توانست مانند چند پویش قبلی افتخاری برای استان در بین استانهای کشور نماید.
وی تصریح نمود: اداره کل نوسازی مدارس استان با افتخار توانست در پویش های اخیر، مقام دوم در بین ادارات کل استانهای کشور را از لحاظ تعداد شرکت کننده از آن خود نماید.
دقیق اذعان داشت: برگزاری پویش هایی مانند به رنگ مدرسه، در نهادینه سازی امر خیّر و توسعه فرهنگ مشارکت در جامعه بسیار موثر می باشد.
وی با بیان اینکه کار خیر را از کودکی باید در جامعه نهادینه کنیم، افزود: امیدوارم نقاشی زیبای این دانش آموزان سر آغازی برای فعالیت آن‌ها در آینده به ویژه در امر خیر مدرسه سازی باشد.
گفتنی است در این مراسم از ۱۵ نفر از دانش آموزان شهرستانها و مناطق آموزشی رودسر، تولمات، رحیم آباد، لنگرود، نواحی یک و دو رشت، بندرانزلی و رضوانشهر به عنوان برنده مرحله نهایی پویش، تجلیل گردید.
شایان ذکر است در مرحله نهایی و بر اساس قرعه کشی از مجموع دانش آموزان گیلانی شرکت کننده در پویش ۱۱ نفر برنده کارت هدیه کمک هزینه خرید لوازم تحریر به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و ۴ نفر برنده کارت هدیه کمک هزینه خرید تبلت به ارزش ۵ میلیون تومان شدند. جوایز دانش آموزان شرکت کننده در پویش توسط حامی مالی پویش به رنگ مدرسه شرکت صنعتی غدایی و لبنی میهن پرداخت گردید و توسط این شرکت تعهد گردید به ازای هر نقاشی در این پویش یک آجر شرکت میهن به مدرسه سازی کمک نماید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.