×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری همایش اولین رویداد ملی مدارس آینده در تیرماه سال جاری

گیلان پیام/مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در گفتگو با روابط عمومی با اعلام این خبر افزود: امروزه با رشد تکنولوژی مدارس مفهوم سنتی و امروزی خود را از دست خواهد داد و مدارس تبدیل به میدان وسیعی خارج از دیوارهای مدرسه خواهد بود.
وی با اشاره به نقش فناوری های روز در فضاهای آموزشی اذعان داشت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با مشارکت بنیاد محترم برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای اجرایی نمودن شعار سال۱۴۰۱(تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) اولین رویداد ملی مدارس آینده با محوریت نقش فناوری های نو در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی برگزار می نمایند.
مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با پرداختن به اینکه امروزه نیازها و انتظارات از مدارس تغییر کرده است، ابراز داشت: این رویدار با ارزش ملی بر مبنای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه زیر نظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری در تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این رویدار ملی، از تمامی اندیشمندان، صاحب نظران، شرکت ها و موسسات دانش بنیان، جوانان و محققان صاحب ایده دعوت بعمل آورد تا ایده ها و دستاوردهای خود را در خصوص کاربرد فناوری روز در کیفیت فضاهای آموزشی به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
مهندس دقیق با یادآوری اینکه استان گیلان همیشه در خصوص مسائل علمی و پژوهشی پیشتاز است، تصریح نمود: اطلاعات تکمیلی این همایش در سایت اداره کل نوسازی مدارس به آدرس https://www.dres.ir/fa/news/10102 برای اطلاع رسانی عموم بارگذاری شده است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.