×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
هیئت های ورزشی موتور محرکه ورزش استان هستند

گیلان پیام/جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در نشست خبری با خبرنگاران استان ضمن تاکید بر پویایی و حمایت از هیئت های ورزشی اظهار داشت ؛ هیئت ها موتور محرکه ورزش استان هستند، با وجود ۸۶۰ هیئت ورزشی در استان گیلان باید گفت که عمده ترین مشکل بعضی از هیئت ها نداشتن شناسه است، برخی از هیئت ها باید سرعت کار خود را در حوزه های مختلف بالا ببرند.
وی در ادامه با اشاره به ضرورت ارزیابی هیئت ها افزود: آموزش ها، برگزاری لیگ در رده های سنی مختلف، کلاس های توجیحی، بازیکن پروری، تحویل داور ، مربی و بازیکن موفق در همان رشته و ارتقاء سطح هیئت نسبت به گذشته ملاک ارزیابی هیئت هاست
مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در ادامه در خصوص باشگاههای پرهوادار در رشته های مختلف در استان گفت: مشکلات اکثر باشگاه ها در حوزه زیرساخت ها است، و باید بپذیریم که امروز شرایط ملوان برای صعود به لیگ برتر آماده تر از بقیه باشگاهاست.
وی افزود: فدراسیون به ما فرصت داده بود در مدت زمان معین نسبت به نوسازی و تجهیز باشگاههای استان اقدام کنیم. بنابر اولویت باشگاه سردار جنگل انزلی با نصب پروژکتور تا حد زیادی تجهیز شد،‌برای باشگاه عضدی نیز به عنوان قدیمی ترین ورزشگاه علیرغم موضوعات مختلف از جمله داشتن نگاه درآمدی برآن تصمیم داریم تا در آینده ی نزدیک ورزشگاه عضدی را به مدرن ترین چمن مصنوعی تجهیز کنیم.
جهانبخش آرمان در ادامه افزود: بنده با پیشینه ۱۷ سال در داوری با اغلب ورزشگاه ها و زیرساخت های آنها آشنایی ‌و نسبت به نواقص های موجود در زیرساخت ورزشگاههای استان کاملا اشراف دارم، اما گیلان با وجود امکانات محدود قهرمانان زیادی دارد ، لذا شایسته است تا تقدیر قهرمانان پس از کسب مدال قهرمانی در پروسه زمانی کمتر از یک هفته صورت پذیرد ،براین اساس از شهرداران و مسئولان استانی انتظار دارم تا نسبت به تقدیر از سرمایه ورزشی استان بی تفاوت نباشند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان در خصوص ورزش بانوان تصریح کرد: امور ورزش بانوان در گیلان به معاونت بانوان در اداره کل ورزش و جوانان گیلان ارتقا پیدا یافته است، ناگفته نماند که در استفاده از سالن های حجاب بانوان احجاف می شود و من در این مدت سه ماهه بارها تاکید کرده ام که سالن حجاب فقط مختص بانوان است مگر سالنی که به هر دلیلی رها شده باشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.