×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح مرکز نیکوکاری در منطقه آزاد بندرانزلی

کمیته امداددر راستای مشارکت هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران برای دستگیری و رفع مشکلات نیازمندان ، هفدهمین مرکز نیکوکاری در گیلان در منطقه آزاد بندرانزلی با حضور مدیرکل و جمعی از مدیران و معاونین کمیته امداد گیلان ، معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد بندرانزلی ، اعضاء مجتمع خیرین شورای منطقه آزاد  به بهره برداری رسید.

به گزارش گیلان پیام، مدیرکل کمیته امداد گیلان با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز ولایت و بصیرت مردم ایران و قدردانی از همکاری و تعامل خوب مدیرعامل منطقه آزاد بندرانزلی گفت: هدف از تاسیس مراکز نیکوکاری بهره گیری از ظرفیت نیکوکاران در جهت رسیدگی به مشکلات نیازمندان است.

محمدی با بیان اینکه ۱۲۰۰خانوار بی بضاعت و محروم در منطقه آزاد بندرانزلی مددجوی کمیته امداد هستند افزود: توانمندسازی این خانواده ها در ابعاد مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، فکری و اقتصادی نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و پشتوانه خیرین را می طلبد که استفاده از  ظرفیت های بالقوه منطقه آزاد که محل آمد و شد تجار و بازرگانان داخلی و خارجی است می تواند بستر مناسبی را برای کمک به محرومان و رفع نیازهای اساسی آنان را فراهم نماید.

در ادامه این مراسم معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد بندرانزلی نیز از حمایتهای همه جانبه کمیته امداد از اقشار ضعیف جامعه قدردانی کرد و توسعه فرهنگی و اجتماعی منطقه را از وظایف این معاونت عنوان کرد و گفت : منطقه آزاد در حوزه اجتماعی با استناد به ماده ۱۱۲ قانون مجلس شورای اسلامی تاکید بر این دارد که از محل جمع آوری کمکهای خیرین بویژه تجار داخلی و خارجی به نفع محرومین در قالب راه اندازی این مرکز نیکوکاری فعالیت نماید .

فاتحی تصریح کرد : تلاش و همکاری هیئت عامل مرکز نیکوکاری در کنار همراهی و همکاری خوب مدیریت منطقه آزاد  و با برنامه ریزی و اولویت بندی نیازهای جامعه مددجویی ساکن در محدوده این منطقه می تواند در رفع محرومیتها مؤثر باشد.

لازم به ذکر است منطقه آزاد تجاری بندرانزلی ۲۸ روستا با جمعیت ۳۰ هزار نفری دارد که ۱۲۰۰ خانوار از آن تحت پوشش کمیته امداد هستند./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.