×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهرستان سیاهکل رتبه نخست صدور اسناد مالکیت در استان گیلان را کسب کرد

گیلان گیلان پیام/در این دیدار مهندس دائمی به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های خدمت‌رسان به مردم روستاها است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم و روستایی در این شهرستان تا حدودی توانسته باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر ‌شود.
وی ادامه داد: این نهاد با اجرای طرح هادی در روستاها و مقاوم سازی واحدهای مسکونی و ارائه تسهیلات به متقاضیان خدمات قابل توجهی در این شهرستان ارائه نموده که برای گسترش این فعالیت ها نیازمند تعامل بیشتر با فرمانداری و دهیاری ها هستیم. مهندس دائمی با بیان اینکه شهرستان سیاهکل با صدور ۵۳۵ برگ سند مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵۰۰۰ نفر جمعیت در سال ۱۴۰۰ رتبه نخست استان گیلان را در کسب کرده است، گفت: این شهرستان تاکنون موفق به صدور ۵۲۶۴ برگ سند مالیکت شده است.
وی به تبیین آخرین وضعیت تهیه و بازنگری طرح های هادی در سیاهکل پرداخت و اظهار کرد : از ۱۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان،۱۰۰ درصد تهیه طرح های هادی صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: تاکنون در ۳۵ روستای شهرستان طرح هادی اجرا گردید و در سالجاری در ۶ روستای دیگر این طرح با اعتباری مصوب بالغ بر ۷۹۲۵۶ میلیون ریال اجرایی خواهد شد.
سپس سرپرست فرمانداری شهرستان نیز ضمن تشکر از خدمات بنیادمسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیادمسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.
بابایی بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار تسریع در بازنگری و اجرای طرح های هادی، روستاهای این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.