×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
قدردانی مدیرکل تامین اجتماعی گیلان از درک عمیق و حمایت اصحاب رسانه برای آشنایی بیشتر جامعه با این سازمان

گیلان پیام/ با هدف تقویت تعاملات و بررسی مسائل بیمه ای اصحاب رسانه و فعالان خبرگزاری ها ، پایگاههای خبری و نشریات ، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان با علی حسین نژاد مدیرکل و منوچهر امیری شیراز معاون بیمه ای تامین اجتماعی گیلان دیدار نمودند .
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در این نشست با قدردانی از عملکرد تامین اجتماعی در گستره وسیع تعهداتی به مخاطبان به ویژه ارائه خدمات به جامعه رسانه ای استان ، به طرح برخی دغدغه های این قشر پرداخت .
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه رسانه در عرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی کشور ، نقش این حوزه را در شناخت جامعه از مفهوم ، تکالیف و مقررات تامین اجتماعی بسیار حائز اهمیت برشمرده و از درک عمیق و حمایت های صورت گرفته برای روشنگری و آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و همچنین انعکاس فعالیتها ، دستاوردها و آمارهای عملکردی این سازمان قدردانی نمود .
در این نشست موضوعات مختلفی همچون شمولیت پایگاههای خبری الکترونیکی برای بهره مندی از معافیت های قانونی پیش بینی شده ، مشاغل سخت و زیان آور برای خبرنگاران با تاکید بر عناوین شغلی مندرج در لیست های حق بیمه ، شرایط مدیران مسئول و صاحبان امتیاز دارای چند مجوز و … مورد نقد و بررسی قرار گرفت . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.