×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی

گیلان پیام/محمد محبتی با بیان اینکه این افزایش نرخ تاکسی از سوی شهرداری رشت در قالب لایحه‌ای به شورای اسلامی این شهر ارائه شد، افزود: پیشنهاد افزایش نرخ تاکسی در کمیسیونهای حمل و نقل و ترافیک و همچنین برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت نیز مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفت و مصوبه پس از تصویب در صحن علنی شورا به فرمانداری شهرستان رشت ارسال شد.
وی با اشاره به ارائه مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر رشت از سوی فرمانداری به ستاد تنظیم بازار استان گیلان در استانداری اظهار داشت: پس از بررسی در ستاد تنظیم بازار در نهایت افزایش میانگین ۲۰ درصد کرایه تاکسی مورد تائید قرار گرفت و مصوب گردید.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بیان داشت: تا پایان هفته جاری نرخ جدید در مسیرهای مختلف در اختیار رانندگان تاکسی قرار می گیرد تا در خودرو جهت ملاحظه مسافران نصب گردد.
محبتی با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی در رشت نباید بالاتر از نرخ مصوب از مسافران کرایه دریافت نمایند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان تاکسی می توانند موضوع را به بازرسان در خطوط تاکسی اعلام کنند یا به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برای بیان تخلف راننده خاطی مراجعه نمایند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اذعان داشت: در صورت وجود هر گونه شکایت از سوی مسافران و شهروندان از ناوگان تاکسیرانی شهر رشت، با تشکیل کمیته انضباطی که در هفته دو بار در سازمان تشکیل می گردد، در اولین جلسه به گزارش شهروندان رسیدگی خواهد شد و پس از بررسیهای لازم با راننده خاطی برخورد می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.