×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اصلاح الگوی مصرف مشترکین نقش حیاتی و انکارناپذیری در گذر از پیک سال جاری خواهد داشت

گیلان پیام/مهندس محمد تقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در حاشیه بازدید از دومین روز از مانور سراسری و جهادی وصول مطالبات اظهار داشت : علاوه بر نقش تلاش‌های گسترده و شبانه روزی کارکنان اینشرکت جهت تامین برق پایدار و مطمئن، یکی از مهمترین مسائل و اولویت‌ها جهت گذر از پیک سال جاری، مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف از سوی مشترکین است.
وی در ادامه به سامانه برق من اشاره و تاکید کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند گزینه «انتخاب پله مصرف» را برگزیده و پله مصرفشان را تعیین کنند و با مراجعه به گزینه قبض، جزئیات قبض الکترونیک دوره قبل خود را مطالعه کرده و بر مبنای آن نسبت به انتخاب پله دوره آتی خود تصمیم‌گیری کرده و علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بصورت غیرحضوری بهره مند شوند.
مهدیزاده گفت: برابر مصوبه هیات وزیران ، دستگاههای اجرایی موظفند که در ساعات اداری مصارف خود را به ۵۰ درصد رسانده و پس از ساعات اداری به ۱۰ درصد کاهش دهند .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در همین راستا تصریح کرد : دستگاههای اجرایی و ادارات به کنتورهای هوشمند با قابلیت رؤیت پذیری و کنترل پذیری تجهیز و میزان مصرف آنها پایش و به نهادهای نظارتی گزارش میگردد .
وی ضمن تشکر از همراهی دستگاه های اجرایی اذعان داشت: مشارکت صحیح و هدفمند تمامی سازمان ها،ادارات و دستگاه های اجرائی استان جهت اجرای موثر طرح فوق مورد انتظار است و درصورت عدم رعایت موازین فوق، این شرکت پس از صدور اخطار ،ملزم به ایجاد محدودیت در مصرف انرژی و متعاقبا قطع انشعاب این دستگاهها خواهد بود/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.