×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
طرح نسخه نویسی الکترونیک یک طرح ملی با هدف رضایتمندی بیشتر مردم و بیمه شدگان است

گیلان پیام/در این نشست دکتر ابراهیمی مدیر درمان تامین اجتماعی استان با بیان اینکه طرح نسخه نویسی الکترونیک یک طرح ملی با هدف رضایتمندی بیشتر مردم و بیمه شدگان عزیز از طریق جلوگیری از اتلاف منابع مالی سازمان که متعلق به مردم و بیمه شدگان است افزود اجرای کامل و بدون نقص این طرح از اهمیت ویژه ای برای سازمان تامین اجتماعی برخوردار است.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه اضهار داشت :مدیریت درمان گیلان از تمام راهکارها و امکانات موجود درجهت ارائه خدمات مطلوب و رضایتمندی کامل بیمه شدگان عزیز برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک استفاده خواهدنمود.
در ادامه اعضاء هیئت رئیسه نظام پزشکی با تاکید بر اجرای درست طرح درجهت رسیدن به اهداف مطلوب اظهارداشتند با توجه به کندی سیستم و نیز نزدیکی به فصل گرما و قطعی های احتمالی برق و اینترنت که موجب نارضایتی مراجعین در هنگام ویزیت می شود خواهان اتخاذ تمهیدات لازم در این خصوص شدند.
دکتر بالو معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن اشاره به اینکه طراحی و اجرای پلتفرم مشترک نسخه نویسی الکترونیک برای اتصال سازمانهای بیمه گر و یکپارچه سازی طرح در دستور کار قرار دارد اظهار داشت با راه اندازی این پلتفرم تا حدود زیادی چالشها موجود در این طرح مرتفع خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.