×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکای اجتماعی ما سرمایه های ارزشمند سازمان هستند

گیلان پیام/ حسن ایزدی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان ضمن قدردانی از تلاشها و زحمات کارکنان تامین اجتماعی در تمام شعب ، با اشاره به اینکه بیش از ۵۲ درصد جمعیت گیلان را بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی و خانواده آنها تشکیل میدهد اذعان داشت : متاسفانه از نظر درمان ما در زمره محروم ترین استانهای کشور هستیم که این مسئله بی انصافی در حق مخاطبین در گیلان میباشد .
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست اظهار داشت : شما سرمایه های ارزشمند و ولی نعمتان سازمان بوده و تامین اجتماعی با حضور شرکای خود معنا پیدا مینماید .
وی با اشاره به افزایش مطلوب و رشد خوب سطح دستمزدی کارگران برای سالجاری ، در پاسخ برخی تحلیلها در جهت لطمه این میزان افزایش به اشتغال اذعان داشت : در دیدگاه کارشناسان اقتصادی ، درآمد و حقوق جامعه بازنشستگان و کارگران به طور مستقیم و سریع به جامعه و چرخه اقتصاد برمیگردد و آثار آن در تولید و صنعت نمایان میشود و از این رو نباید نگران بود .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با تایید محرومیت استان از حیث درمان و محدود بودن به یک بیمارستان ، افزود : دولتها وظایفی دارند و از جمله تخصیص سرانه درمانی به ازای شهروندان برای توسعه و ارائه خدمات در این بخش میباشد ولی در این حوزه این نگاه که نیمی از جمعیت کشور توسط تامین اجتماعی پوشش داده شده و باید سهم این قشر به سازمان پرداخت گردد وجود ندارد .
علی حسین نژاد همچنین در زمینه بررسی قوانین کارگران ساختمانی ، از بارقه های امید برای ایجاد فرصت همزمان و همگانی برای پوشش بیمه ای این قشر خبر داده و در ادامه اظهار داشت ما اعضای یک خانواده هستیم و انتظار داریم برای بهبود و بهتر شدن ، نواقص و ایرادها را به ما انعکاس دهید و زبان گویای مردم باشید .
وی تشکلهای کارگری را برای پیگیری مطالبات این جامعه بزرگ و اهرمی موثر برای انتقال مسائل به مسئولین دانسته و اذعان داشت نقشه راه ما با تامین منافع بازنشستگان و بیمه شدگان مشخص بوده و هدفمند آنرا دنبال مینمائیم ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.