×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
افزایش ۸۰۰۰ نفری آمار بیمه شدگان اجباری نمادی از توسعه صنعت و تولید استان و تحقق شعار سال ۱۴۰۰

گیلان پیام/علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه آمار بیمه شدگان اجباری تحت پوشش این سازمان در سطح استان در سال ۱۴۰۰ از ۲۵۳۰۰۰ نفر به ۲۶۱۰۰۰ نفر افزایش یافته است اظهار داشت : این رقم معادل سه درصد رشد بوده و با توجه به اینکه بیمه شدگان اجباری مشمولین قانون کار و شاغلین در واحدها و کارگاههای صنعتی ، تولیدی و واحدهای خدماتی و صنفی هستند میتوان این آمار را بیانگر توسعه و رونق این بخش در سال پشتیبانی از تولید دانست .
وی با اشاره به اینکه تعدادی از بیمه شدگان نیز در طول سال گذشته به جرگه بازنشستگان پیوسته اند اذعان داشت پیش بینی میشود افزایش واقعی تعداد بیمه شدگان اجباری با احتساب این گروه به بیش از ۱۵۰۰۰ نفر برسد .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت مجموع بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان با بیش از ۶/۳ درصد رشد در سال گذشته به ۴۵۷۰۰۰ نفر رسیده است افزود : در این مدت تعداد بازنشستگان استان از ۹۷۵۰۰ نفر به ۱۰۴۰۰۰ نفر و تعداد پرونده های مستمری بگیران بازمانده از ۳۶۹۰۰ فقره به بیش از ۴۰۰۰۰ مورد افزایش یافته است .
شایان ذکر است تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از یک میلیون و سیصد و بیست هزار نفر از جمعیت گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار داشته اند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.