×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
راه‌اندازی ۶۰ مرکز ” اطعام مهدوی” در استان گیلان

گیلان پیام/عباس اهرابی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان در سه محور تأمین اطعام مهدوی، افطاری ساده و سبد کالا، حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفارات و زکات فطریه خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه امسال هم مانند ادوار گذشته غذای گرم و افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی، به صورت روزانه آماده و بین مددجویان توزیع خواهد شد، افزود: این طرح در جهت تحقق منویات رهبر عالیقدر انقلاب و در چهارچوب راهبرد بخشش ایرانیان و به منظور هدایت کمک های مؤمنانه اجرا می گردد.
وی، با بیان اینکه پیش بینی شده است، ۶۰۰ هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده در قالب پویش مردمی اطعام مهدوی با کمک خیّران نیک اندیش بین نیازمندان استان گیلان توزیع گردد، ادامه داد: تأمین بسته های معیشتی برای خانوارهای نیازمند از دیگر برنامه های کمیته امداد است که پیش بینی می شود در ماه رمضان سالجاری بیش از ۴۰ هزار سبد معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانوارها توسط نیکوکاران تأمین و توزیع شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، اضافه کرد: خیّران نیک اندیش در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مشارکت حدود ۲۴ میلیارد تومانی به یاری این نهاد شتافتند.
وی در ادامه با تأکید بر هم افزایی سایر نهادها و مجموعه های جهادی، تصریح کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت تمامی امدادگران، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیّران، اصناف، سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها، مراکز خیریه و…، یک بار دیگر سنّت حسنه مواسات و همدلی را به نمایش بگذاریم.
اهرابی، یکی دیگر از برنامه های مهم در این ماه را جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استان عنوان کرد و گفت: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰ و یا ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، در پایان خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش و خیّر استان می توانند به منظور مشارکت در این طرح بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۳۸۸۷۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی، واریز نمایند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.