×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نیروی انسانی کارآمد اصلی ترین سرمایه شرکت است

گیلان پیام/وی طی این بازدیدها اظهار داشت: تلاش شبانه روزی همکاران برای تامین برق مطمئن و پایدار و نهایتا جلب رضایت مردم شایسته تقدیر فراوان است و قدردانی شامل خانواده های این عزیزان نیز خواهد بود زیرا همواره یاور و پشتیبان کارکنان توزیع برق گیلان در گذر از سختی ها و مشقت های جاری هستند.
مهدیزاده افزود: درسالجاری نیازمند تلاش های دوچندان همکاران هستیم، زیرا برنامه های جامع و گسترده ای برای سالی بدون خاموشی از سوی شرکت توانیر تدوین شده است.
مدیرعامل توزیع برق استان گیلان گفت: باتوجه به تاکیدات وزارت نیرو و شرکت توانیر تعویض و نصب کنتورهای هوشمند برای مشترکین دیماندی و مشترکین خانگی پرمصرف باید با سرعت و جدیت دنبال شود.
وی تاکید کرد: رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف برق مشترکین بهترین راه برای مدیریت مصرف برق مشترکین است.
مهدیزاده خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای حل مشکلات استفاده کنیم و برای اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده اقدام جدی صورت پذیرد.
مدیرعامل توزیع برق استان گیلان در پایان تصریح کرد:نیروی انسانی خوب و کارآمد اصلی ترین سرمایه هر شرکت بوده لذا می توان با نظارت و هدایت صحیح پرسنل ضمن حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از انحراف،درجهت رسیدن به اهداف تبیین شده، گامهای استوار و موثری را در ارایه خدمات مطلوب تر و باکیفیت بالاتر به مشترکین و متقاضیان برداشت.
گفتنی است طی این بازدیدها مدیران امورهای سه و چهار رشت ضمن ارائه عملکرد، به ارائه برنامه های امور مربوطه برای خدمت رسانی بهتر پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.