×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان

گیلان پیام/مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و انتصاب سرهنگ حبیبی به سمت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان، شهدا را محور اعتماد و وحدت حداکثری مردم دانست و افزود: در سال‌های گذشته برنامه‌های خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اجرا شده، اما قصد داریم فصل جدیدی از همکاری، تعامل و هم‌افزایی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم.
دائمی از آمادگی کامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استات گیلان برای همکاری ‌و مشارکت با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای برنامه‌های فرهنگی خبر داد .
سرهنگ حسن حبیبی در این دیدار، راه شهدا را راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت دانست و اظهار کرد: شهدا چراغ راه ملت برای انجام تکلیف هستند.
وی با اشاره به احداث باغ موزه دفاع مقدس استان گیلان در سه فاز، افزود: عملیات اجرایی پروژه را در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار آغاز کردیم.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، باغ موزه دفاع مقدس را یک مجموعه فرهنگی دانست و تصریح کرد: امیدواریم با احداث این فضای فرهنگی معنوی نقش خودمان را در بازگو کردن رشادت ها و ایثارگری ها و مجاهدت های رزمندگانی گیلانی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کنیم.
حبیبی، باغ موزه دفاع مقدس را فرصتی برای نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ و معارف دفاع مقدس هستیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.