×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طی سال جاری ۲۴۰۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت اهداء شد

گیلان پیام/ عباس اهرابی در این مراسم که با حضور تعدادی از نوعروسان و نودامادان تحت حمایت کمیته امداد برگزار شد، ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت، گفت: امروز به برکت امام(ره) و خون شهدای گلگون کفن در محیطی امن و پر از نشاط، توفیق پیدا کرده ایم که مقدمات تشکیل زندگی مشترک جمعی از جوانان این مرز و بوم را فراهم آوریم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با اشاره به اینکه طی سال جاری ۲۴۰۰ سری جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اهداء شده است، گفت: همزمان با سراسر کشور، طی مراسم امروز ۳۹۲ سری جهیزیه به نوعروسان و ۳۸۴ کمک هزینه ازدواج به نودامادان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان اهداء می گردد.
وی، در ادامه خطاب به زوج های حاضر در مراسم، گفت: زندگی مشترک بر پایه تفاهم استوار است و اگر این اصل در زندگی برقرار گردد، زوجین از تمام کمی ها و کاستی ها چشم پوشی نموده و با شادی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
اهرابی، احترام به والدین و خانواده یکدیگر را اصل و مبنایی مهم برای زوج عنوان و اضافه کرد: والدین و خانواده یکدیگر را مثل خانواده خود دانسته و عزّت و احترام شان را حفظ کنید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با تاکید بر اینکه در لحظه زندگی کنید و قدر لحظات زندگی مشترک را بدانید، تصریح کرد: گذشته را به عنوان یک خاطره برای ترسیم صحیح تر آینده در ذهن خود بسپارید و برای آینده تفکر کنید و برنامه ریزی داشته باشید.
وی، مرد و زن را مکمل یکدیگر دانست و گفت: در کنار هر مرد موفقی، بدون شک یک همسر خوب وجود دارد.
اهرابی، در پایان خاطرنشان کرد: پیگیر وضعیت اشتغال شما نودامادان خواهیم بود و امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی را برای متقاضیان فراهم می کنیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.