×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ایجاد آمادگی لازم برای استقبال از افزایش ۳۰ درصدی ورود‌ گردشگران به شهرستان رشت/ فعالیت ۵۵ واحد نانوایی کشیک نوروزی در رشت

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در نشست با نانوایان کشیک نوروزی شهر رشت که در راستای تبیین و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار و تسهیل سفرهای نوروزی صورت پذیرفت؛ با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و آغاز ماه مبارک رمضان، بیان کرد: مهمترین موضوع در بحث نان به عنوان قوت غالب اکثریت مردم، بخصوص با افزایش تقاضا در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، جلب رضایت حداکثری مردم و بالا بردن کیفیت نان است.
دکتر امام پناهی با عنوان این مطلب که پس از دو سال منع هرگونه تردد بین استانی به علت شدت همه گیری ویروس‌کرونا و با توجه به بالا رفتن درصد تزریق واکسن، بر اساس پیش بینی ها انتظار داریم تا ورود گردشگران و مسافرین عزیز به شهرستان رشت در ایام نوروز امسال حدود ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ رشد داشته باشد، اظهار داشت: ضروری است تا کلیه دستگاه های مرتبط و بخش‌های خدمات رسان با برنامه ریزی دقیق و ایجاد آمادگی های لازم در تمامی حوزه ها نظیر‌کنترل و ساماندهی ترافیک شهری، اسکان و پذیرایی‌، آماده استقبال از هموطنان گرامی باشند.
نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به فعالیت ۵۵ واحد نانوایی کشیک ایام نوروز در شهر رشت، گفت: در زمینه تامین آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی تمام پیش بینی های لازم صورت‌گرفته و به هیچ عنوان مشکلی وجود نخواهد داشت.
وی افزود: دستگاه های نظارتی با دقت و حساسیت بر مراحل ثبت نام در سامانه خرید، تامین و توزیع آرد، وزن چانه و کیفیت پخت نان نظارت خواهند داشت.
فرماندار رشت با تاکید بر این مطلب که وجود رقابت بین واحدهای نانوایی در زمینه جذب مشتری بوسیله بالا بردن کیفیت نان امری قابل قبول است، اظهار داشت: مجموعه فرمانداری رشت با شرط ارتقاء کیفیت نان مصرفی شهروندان‌، محدودیتی در امر تامین آرد فوق‌العاده مورد نیاز واحدهای نانوایی علی الخصوص واحدهای کشیک نوروزی ندارد.
دکتر امام پناهی با تاکید بر این مطلب که اتحادیه نانوایان در اسرع وقت برنامه و ساعات کاری واحدهای نانوایی‌کشیک نوروزی را تعیین و اعلام کند ، افزود: ضروری است تا واحدهای مزبور با نصب پرده نوشته مشخصات واحد نانوایی، نرخ و ساعات کار خود را به اطلاع مردم شریف برسانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.