×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نباید لحظه ای از یاد شهدا غافل بمانیم

گیلان پیام/به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، آیین نام گذاری یکی از ساختمان های معاونت بهره برداری و نام گذاری سالن کنفرانس معاونت بهره برداری به نام شهید والامقام صنعت برق و شرکت، شهید “بهمن حسین جانی” با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان و اصحاب محترم رسانه در معاونت بهره برداری برگزار شد.
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در این آیین گفت: آبرو، اقتدار و امنیت ما مرهون خون شهدا است که وجود مبارک خود را فدای انقلاب و اسلام نمودند.
وی افزود: شهدا همیشه زنده و جاودان هستند و برنامه های برگزار شده، فقط برای یادآوری به خودمان است تا لحظه ای از یاد شهدا غافل نمانیم و راه پرافتخار شان را ادامه دهیم. آیین های این چنینی فقط تذکر و یادآوری به خودمان است که بدانیم انقلابمان با خون پاک شهدا به بار نشسته و بهای سنگینی برای انقلاب که خون شهدا باشد پرداخت کرده ایم.
داراب زاده گفت: تنها با ادامه دادن راه شهدای گرانقدر خواهیم توانست از اهداف و آرمان های آنها محافظت کنیم. هدف اصلی شهدا محافظت از اسلام و انقلاب بود و ما در صورتی که در این راه قدم بگذاریم، توانسته ایم روح مطهر شهدا را از خودمان راضی و خشنود نماییم.
شایان ذکر است که به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، کاشت ۸ درخت در محوطه زمین فوتبال پست شهید سیادتی، مزین به نام ۸ شهید والامقام صنعت برق استان و شرکت و زیارت، غبارروبی و گل افشانی مزار مطهر شهدای شهرستان رشت نیز برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.