×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر رشت تحت پوشش تامین اجتماعی شعبه یک قرار دارند

گیلان پیام/کوروش اشرفی رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اعلام این خبر ، اظهار داشت : تامین اجتماعی شعبه یک رشت به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین واحد بیمه ای استان حدود بیست درصد جمعیت شهرستان و ۸ درصد جمعیت استان را تحت پوشش خود دارد .
وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه سالجاری بیش از ۷۱۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی و افزون بر ۲۸۰۰۰ مستمری بگیر ( در قالب ۲۵۸۰۰ پرونده ) به اتفاق افراد تبعی خود ، خدمات و تعهدات بیمه ای را از شعبه یک رشت دریافت مینمایند اذعان داشت : در کنار بیش از ۴۲۵۰۰ بیمه شده اجباری شاغل در واحدهای تولیدی ، صنعتی ، صنفی و خدماتی ، گروه مشاغل آزاد با جمعیتی حدود ۱۸۸۰۰ نفر بیشترین تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند .
رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت با اشاره به حدود ۴۰۰۰ نفر بیمه شده اختیاری و بیش از ۳۸۰۰ کارگر ساختمانی تحت پوشش ، از این اقشار به عنوان دیگر گروههای پر مخاطب جامعه بیمه شدگان یاد نمود .
کوروش اشرفی در ادامه افزود : بیش از ۱۸۰۰۰ بازنشسته ، افزون بر ۱۰۰۰ ازکارافتاده و ۹۰۰۰ بازمانده جامعه مستمری بگیران تحت پوشش این شعبه را تشکیل میدهند .
وی خاطر نشان ساخت در سالجاری به طور متوسط ماهانه ۱۲۰ میلیارد تومان تعهدات توسط این شعبه به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت گردیده است که شامل ۱۱۵ میلیارد تومان انواع مستمری ، حدود یک میلیارد تومان غرامت و کمک هزینه در قالب تعهدات کوتاه مدت و بیش از ۳ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری میباشد .
رئیس تامین اجتماعی شعبه یک رشت همچنین اذعان داشت بیش از ۱۱۰۰۰ کارگاه و واحد اقتصادی در حوزه عمل این شعبه قرار داشته و افزون بر ۹۰۰ نفر مقرری بیمه بیکاری دریافت مینمایند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.