×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با سرپرست فرمانداری شهرستان خمام

گیلان پیام/در این دیدار مهندس دائمی به تشریح فعالیت های بنیاد مسکن به ویژه در سطح روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های خدمت‌رسان به مردم روستا ها است که با ایجاد زیرساخت‌های لازم در مناطق محروم و روستایی در این شهرستان تا حدودی توانسته باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر می‌شود. وی ادامه داد: این نهاد با اجرای طرح هادی در روستاها و مقاوم سازی واحدهای مسکونی و ارائه تسهیلات به متقاضیان خدمات قابل توجهی در این شهرستان ارائه نموده که برای گسترش این فعالیت ها نیازمند تعامل بیشتر با فرمانداری و دهیاری ها هستیم.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز استان، خواستار تشکیل هیات امنا خیرین مسکن ساز در شهرستان خمام شد.
سپس فرماندار شهرستان نیز ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیاد مسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست. جوشن بنیاد مسکن را یکی از نهادهای انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود. در پایان این دیدار دفتر نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مستقر در شهرستان خمام افتتاح و مهندس اوسط قدرتی بعنوان سرپرست این دفتر معرفی گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.