×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بهره مندی اهالی دو منطقه شهری و روستایی شهرستان املش از طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار

گیلان پیام/درحاشیه این مراسم رضایی فرماندار املش گفت: تلاش های کارکنان مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم و رفع موانع موجود ، خدمت رسانی در این حوزه با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
همچنین محمد اسماعیل هنرمند در این آیین اظهار داشت: شبکه های شهرستان املش همزمان با کل استان درحال بهسازی و مقاوم سازی می باشد و امیدواریم با تامین منابع مالی لازم کل شبکه های برق فرسوده استان با کابل خودنگهدار جایگزین شود.
وی افزود: امروز و با هدف رفع ضعف برق و تقویت برق اهالی دو منطقه از جمله منطقه روستایی علی آباد، با اعتباری معادل ۴۰۰۰ میلیون ریال دو هزار متر کابل خودنگهدار احداث و جایگزین شبکه های فرسوده شد.
هنرمند تاکید کرد: در سال ۱۳۹۹ و در کل شهرستان املش قریب به ۲۴ کیلیومتر کابل خودنگهدار با اعتباری حدود ۳۶ میلیارد ریال احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت و در سالجاری نیز تا کنون قریب به ۹ کیلومتر کابل خودنگهدار با اعتباری بیش ۱۳ میلیارد ریال برای رفاه حال مشترکین منطقه مورد احداث قرار گرفته است و برنامه پیش بینی شده برای سالجاری درصورت تامین نقدینگی لازم ۲۵ کیلومتر می باشد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: مناسب ترین نوع شبکه با توجه به نوع اقلیم استان گیلان، کابل خودنگهدار است که مقاومت بسیار بالایی در برابر بلایای طبیعی دارد و علاوه بر این مزایای دیگری همچون کاهش سرقت شبکه های توزیع برق، رفع اتصالات ناشی از شرایط آب و هوایی استان گیلان و جلوگیری از شاخه زنی درختان در معرض اتصال به شبکه ، افزایش ایمنی در هنگام کار بر روی خطوط و کاهش خسارتها و ضایعات ناشی از برق گرفتگی و راحتتر بودن فعالیت های مرتبط با استمرار در ارائه سرویس به مشترکین دارد.
هنرمند تصریح کرد: مجموعه تلاش های شرکت توزیع برق گیلان، تامین برق مطمئن برای شهروندان به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی است و لازمه این کار مقاوم سازی شبکه های توزیع برق در نقاط مختلف شهری و روستایی استان می باشد.
وی اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی شرکت حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت رسانی است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: بدون همراهی مشترکین محترم پایداری شبکه های توزیع برق در تمام فصول سال امکان پذیر نمی باشد و ضروری است مردم شریف استان با اعمال راهکارهای ساده از جمله مدیریت لوازم سرمایشی منازل و محل کار، استفاده صحیح از لوازم روشنایی و عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات پیک به پایداری شبکه های برق استان کمک کنند.
محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با مراجعه به سایت شرکت به آدرس www.gilanpdc.irیا کافه بازار، بانصب این اپلیکیشن جامع و کار بردی از مزایای آن استفاده کنند.
گفتنی است طرح احداث کابل خودنگهدار در کوچه داداشی و منطقه علی آباد با فعالیت ۹ اکیپ عملیاتی اجرایی شد و محمد سیرتی سرپرست توزیع برق شهرستان املش و جمعی دیگر از مقامات این شهرستان نیز در محل اجرای پروژه مذکور حضور داشتند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.