×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیامک های مبالغ عیدی بازنشستگان و لینک های ارسالی در این زمینه از سوی سازمان تامین اجتماعی نیست

گیلان پیام/ روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان با صدور اطلاعیه ای ، نسبت به ارسال پیامک های جعلی با موضوع عیدی بازنشستگان با هدف سوء استفاده و برداشت از حساب این عزیزان هشدار داد .
در این اطلاعیه آمده است :
بر اساس گزارش های واصله در روزهای اخیر در برخی استانها ، سودجویان با ارسال پیامک های جعلی با سرشماره های ناشناس به بازنشستگان ، با ارائه مطالبی در خصوص اعلام مبالغ عیدی و ارائه لینک جهت مشاهده و … نسبت به سوء استفاده و برداشت از حسابهای افراد اقدام نموده اند لذا ضمن تاکید بر ضرورت دقت و هوشیاری تمامی شهروندان به ویژه بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز ، به اطلاع می رساند این پیامکها به هیچ وجه از سوی تامین اجتماعی نبوده و اصولاً این سازمان از الگوی مذکور برای اطلاع رسانی استفاده نمی نماید .
لذا از بازنشستگان عزیز درخواست میگردد به هیچ عنوان به پیامکهایی که با سرشماره های ناشناس و به همراه لینک های جعلی ارسال می گردند اعتنا ننموده و این نکته را به سایر دوستان و آشنایان نیز منعکس نمایند .
شهروندان میتوانند در صورت برخورد با موارد این چنینی ، مراتب را از طریق شماره ۱۴۲۰ به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی گزارش نمایند/انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.