×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
آزادسازی سواحل نمونه ای از کار جهادی و انقلابی است

گیلان پیام/استاندار گیلان با بیان اینکه با پیش قدم شدن دستگاه های متصرف ساحل و اقدامات میدانی مسئولان دولت سیزدهم، تمام نوار ساحلی محصور و متصرف شده این استان در موعد مقرر دستور رئیس جمهوری آزاد شده است؛ گفت: آزادسازی سواحل نمونه ای بارز از کار جهادی و انقلابی است که اکنون برای دسترسی و بهره مندی بهتر مردم تداوم دارد.
گیلان پیام/ دکتر اسدالله عباسی در نشست بررسی آخرین اقدامات و راهکارهای بهره مندی مردم از سواحل با حضور رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و استانداران گیلان و مازندران در رامسر افزود: بعد از آزادسازی ساحل گیلان، کارگروه هایی در شهرستان‌های ساحلی به ریاست فرمانداران و در مرکز استان گیلان به ریاست استاندار، برای ایجاد و محیا کردن فضای مطلوب و درست برای دسترسی راحت، بهره مندی همه مردم از مواهب ساحل و پیشگیری از استفاده غیرقانونی دستگاه ها و بخش خصوصی از ساحل تشکیل شده است.
وی بیان کرد: امیدوارم شهد خدمت و مدیریت جهادی و انقلابی به دستور آیت الله دکتر رئیسی به کام مردم شیرین بنشیند و مردم به خوبی بتوانند از ساحل بهره مند شوند.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اثرات مثبت نشست مشترک رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و استانداران و مسئولان استان های گیلان و مازندران در رامسر، تصریح کرد: هم اندیشی مشترک را ادامه می دهیم تا با هم فکری و استفاده از نظرات متخصصین بخش ساحل و دریا، فضایی فراهم شود تا مردم به نحو مطلوب از ساحل استفاده کنند و اقتصاد دریامحور هم فعال شود و توسعه یابد.
دکتر عباسی همچنین به نقش بسیار خوب صدا و سیما در به تصویر کشیدن اماکن تحت تصرف و همراهی در آزادسازی ساحل با پخش گزارش های ویژه اشاره و اظهار کرد: صدا و سیما نیز ساحل تحت تصرف خود در زیباکنار گیلان را با اقدامات خود سازمان آزاد کرد و بدلیل استقرار فرستنده های پرقدرت به شکل افقی محصور و قسمت ساحل را آزاد کرد.
رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری نیز در این جلسه گفت: دستور رئیس جمهور مبنی بر آزاد سازی سواحل نماد حرکت انقلابی و تحقق عدالت محوری، فساد ستیزی، مردمی بودن و اقدام جهادی بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین درویشیان با اشاره به اینکه این جلسه با توجه به اهمیت آزادسازی سواحل برگزار شده و این مهم مورد تحسین مردم قرار گرفته است، افزود: تصور مردم آماده بودن سواحل جهت بهره برداری است که باید اقدامات جهت رونق گردشگری و اقتصاد در سواحل عملیاتی شود.
نشست مشترک حجت الاسلام و المسلمین درویشیان، رئیس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری و استانداران گیلان و مازندران، معاونین عمرانی استانداری های گیلان و مازندران و هیئت همراه برای بررسی آخرین اقدامات و راهکارهای بهره مندی مردم از سواحل در رامسر برگزار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.