×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۷۰۰۰مترمکعب بتن جهت احداث فونداسیون خط غرب رشت  _ پره سر

گیلان پیام/ میر عباس بحری، سرپرست مجری طرح ساختمان شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: عملیات احداث پروژه خط چهارمداره مختلط ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت غرب رشت –پره سر با هدف انتقال بخشی از تولید نیروگاه پره سر به شبکه سراسری و کمک به حذف حبس تولید این نیروگاه ، همچنین افزایش پایداری شبکه انتقال استان و تکمیل رینگ ۲۳۰ کیلوولت شبکه برق استان گیلان در حال اجرا می باشد.
وی افزود: طول این خط ۵۱ کیلومتر می باشد و دارای ۱۴۷ دستگاه فونداسیون می باشد. فونداسیون ۱۴۳ پایه این خط با موفقیت به اتمام رسیده و پیش بینی می شود در صورت تامین به موقع اعتبار، ۴ فونداسیون باقیمانده نیز تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
بحری گفت: به علت موقعیت جغرافیایی خاص استان گیلان، خاک با مقاومت پایین، آبگیر بودن و دسترسی بسیار سخت به محل احداث فونداسیون، بارانی بودن منطقه و تعداد کم روزهای کاری، اجرای پروژه های فونداسیون در استان گیلان به سختی انجام می شود و بسیار هزینه بر و زمان بر می باشد.
وی افزود: بستگی به نوع دکل های پروژه، برای احداث هر پایه، حداقل به ۸۰ مترمکعب و حداکثر به ۳۸۰ مترمکعب بتن ریزی نیاز است. در واقع برای احداث فونداسیون دکل های این خط حدود ۱۷۰۰۰ مترمکعب بتن استفاده میشود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.