×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کمیته امداد در انتخابات آینده، له یا علیه کاندیداها عمل نخواهد کرد.

کمیته امدادبه گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان مدیرکل این نهاد با حضور در جمع مدیران و امداد گران کمیته امداد شهرستان لاهیجان با حساس برشمردن انتخابات خبرگان رهبری و نمایندگان ملت گفت: کمیته امداد در انتخابات آینده، له یا علیه کاندیداها عمل نخواهد کرد.به گزارش گیلان پیام، مدیرکل این نهاد با حضور در جمع مدیران و امداد گران کمیته امداد شهرستان لاهیجان با حساس برشمردن انتخابات خبرگان رهبری و نمایندگان ملت گفت: کمیته امداد در انتخابات آینده، له یا علیه کاندیداها عمل نخواهد کرد.

علیرضا محمدی انتخابات هفتم اسفند را فوق العاده حساس و به لحاظ شرایط داخلی و منطقه ای مهم ارزیابی و افزود: با توجه به شرایط منطقه و دوران پس از برجام ، باید هم و غم ما افزایش حضور و مشارکت مردم در انتخابات باشد و ما در کمیته امداد نسبت به کاندیداها بی طرف بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به تبلیغات، له یا علیه کاندیداهای محترم را نداریم.

وی ضمن ابراز امیدواری به وظیفه شناسی مردم شریف کشورمان گفت: اطمینان داریم که این بار هم مردم ما با حضور پرشور و شعورشان در صحنه ی انتخابات، جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

وی از کمیته امداد لاهیجان به عنوان یکی از موفق ترین کمیته های امداد گیلان یاد و خاطر نشان کرد: بر اساس دیدگاه بزرگان ما کمیته امداد همواره به عنوان پناهگاه و مامن مستضعفان و محرومان و معبدی برای امدادگران و مددکاران بوده است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار بازگیر مدیر کمیته امداد لاهیجان گزارشی از عملکرد نه ماهه و وضعیت مددجویان و نیازهای ضروری آنان در این شهرستان را ارائه داد. /انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.