×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
هیات های ورزشی موتور محرک ورزش قهرمانی هستند

گیلان پیام/ فاضل بازیار معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک انتصاب جهانبخش آرمان اظهار کرد : هیات های ورزشی استان بازوان توانمند اداره کل ورزش و جوانان و بسیاری از افتخارات ورزشی استان به سبب فعالیت های این هیات ها بوده است.
بازیار تصریح کرد : حضور ۵ قهرمان در المپیک از گیلان نشان دهنده فعالیت ورزشکاران و برنامه های موثر هیات های ورزشی است.
وی افزود : از هفته آتی جلسات تخصصی در خدمت روسای هیات ها به همراه هیات رئیسه آنها هستیم تا مشکلات هیات ها بررسی شود و انشاالله این معضلات مرتفع گردد.
در ادامه، جهانبخش آرمان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در این جلسه ضمن خیرمقدم به روسای هیات ها عنوان کرد:
هیات های ورزشی باید تقویت شوند و هر کمکی که در توان اداره کل ورزش و جوانان گیلان باشد دریغ نخواهد کرد. موتور محرک ورزش های قهرمانی هیات های ورزشی ما هستند.
وی با اشاره به معضلات ماده ۸۸ و اجاره اماکن ورزشی توسط بخش خصوصی گفت:
اولویت نخست ما هیات های ورزشی برای در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی هستند و این امر را خدمت وزارت محترم و استاندار محترم گیلان نیز عرض کردم و زیبنده نیست که هیات ورزشی برای برگزاری مسابقات به بخش خصوصی متوسل شود.
آرمان گفت : ماده ۸۸ در گیلان موجب بروز فاجعه برای ورزش استان شده است.
وی اضافه کرد : اگر اماکن تخصصی رشته های ورزشی هم اکنون در اختیار بخش خصوصی باشد با رعایت قانون و مقررات پس از اتمام مهلت اجاره در اختیار هیات های ورزشی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در دفاتر هیات ها برای استماع درخواست های آنها حضور خواهم یافت ، اظهار داشت : زین پس به صورت زمان تعیین شده در ایام مختلف در دفاتر هیات ها حضور خواهم یافت و اگر مواردی در خصوص برگزاری مسابقات و سایر بحث ها و معضلات باشد ، از نزدیک مطلع خواهم شد.
وی گفت: اجازه نمی دهم هیچ احد الناسی در کار هیات های ورزشی دخالت کند و با قدرت در کنار شما هستم .
آرمان تاکید کرد: امکانات و مطالبات خود را امروز بیان کنید ،افق دید اداره ورزش و جوانان بسیار بالاتر است .از عملکرد یکایک هیات های ورزشی استان راضی هستم اما قانع نمی باشم .البته می دانم که مشکلاتی بر سر راه شما بوده است اما از تمامی ظرفیت های استان و کشور بهره گیری خواهیم کرد و انشاالله با هم افزایی و تعامل در جهت رشد و توسعه ورزش استان عمل خواهیم کرد.
وی گفت:هیات های ورزشی به عنوان متولیان برگزاری مسابقات در هر بخش و سازمان در استان هستند و نباید سازمان ها و نهادها به صورت جزیره ای بدون اطلاع هیات ها به برگزاری المپیادها و مسابقات ورزشی اقدام کنند.
آرمان تاکید کرد :اجازه نخواهم داد شأنیت هیات های ورزشی زیر سوال برود.
آرمان خطاب به روسای هیات های ورزشی خاطر نشان کرد : کار و فعالیت را اولویت قرار دهید و از حاشیه ها بدور باشید.
گفتنی است در ادامه روسای هیات های ورزشی ضمن معرفی به بیان نقطه نظرات و معضلات خود پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.