×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
گام عملی در گفتمان‌سازی جهاد تبیین با برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب / جهش در تولید محتوا با بومی‌سازی فناوری‌ واقعیت مجازی

گیلان پیام/ دکتر امام پناهی سرپرست فرمانداری رشت با همراهی دکتر احمدی سنگری نماینده مردم شهرستان های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی ضمن شرکت در جشنواره مدرسه انقلاب دبیرستان شاهد امام حسین(ع) آموزش و پرورش ناحیه دو رشت، از نرم افزار واقعیت مجازی ایران آینده که به همت دانش آموزان این مدرسه طراحی شده است رونمایی کرد.
وی در حاشیه این مراسم با اشاره به مقبولیت فناوری واقعیت مجازی در سال‌های اخیر به خصوص در بین نسل نو، اظهار داشت: واقعیت مجازی هنوز به عنوان اتفاقی جدید در بین اتفاقات علمی دنیا شناخته می‌شود که علاوه بر کاربرد تفریحی، شاخه علمی آن کاربرد های فراوانی در شبیه سازی و مدل سازی دارد.
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر نقش مهم جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت ایجاد تحول مثبت، عنوان کرد: برای پیشرفت در یک زمینه علمی، تنها امکانات سخت افزاری کفایت نمی‌کند و پرورش استعدادهای ذاتی نسل جدید و استفاده از هوش و خلاقیت می‌تواند بخش نرم‌افزاری این تحول باشد.
مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان این مطلب که برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب گام عملی و آتش به اختیار نوجوانان و جوانان در مسیر جهاد تبیین است، اظهار داشت: بشر برای جهان آینده افکاری در سر می پروراند و ما باید با حمایت از استعداد دانش آموزان و شناسایی توانمندی آنان در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب، برای نقش آفرینی در جهان آینده آماده باشیم.
وی افزود: واقعیت مجازی فناوری هیجان انگیزی است که با بومی سازی آن می‌توان گام‌های بلندی در زمینه تولید محتوا و تبیین نگرش و اهداف انقلاب اسلامی در راستای اجرای عملی جهاد تبیین برداشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.