×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست مدیران کل بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

گیلان پیام/ابتدا مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این نشست با اشاره به اهمیت حل مشکلات خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی بیان داشت: همه دستگاه های اجرایی می بایست در جهت خانه دار شدن این قشر نهایت تلاش خود را انجام دهند. مهندس دائمی با اشاره به تفاهم نامه احداث واحد مسکونی برای خانوارهای دارای معلول گفت : ۱۴۲ واحد مسکونی با استفاده از تسهیلات و کمک های بلاعوض احداث گردید.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان افزود تا کنون ۱۷۰۵ میلیون ریال کمک بلاعوض برای زنان و افراد معلول سرپرست خانوار پرداخت شده است.
در ادامه دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان ضمن تشکر از تعامل مثبت بنیاد مسکن با بهزیستی از اقدامات این بنیاد به منظور تأمین مسکن خانواده های تحت پوشش تقدیر نمود . مدیرکل بهزیستی گیلان افزود: در سالهای اخیر طی اقدامات مشترکی که بین بهزیستی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی و سایر ارگانهای همکار بوجود آمد توانستیم تا حدودی این درد سنگین را التیام ببخشیم، البته همچنان جای کار داریم و تعداد زیادی از جامعه هدف ما همچنان در حوزه مسکن مشکلات را دارند.
نحوی نژاد اذعان داشت: استراتژی سازمان بهزیستی این است که بتواند افراد جامعه هدف را توانمند ‌و بازتوان کند که یکی از مهمترین مؤلفه های توانمند سازی مسکن است که نقشی اساسی در سهم خانوار دارد و بیشترین هزینه سبد خانوار را شامل میشود.
نحوی نژاد افزود: بهزیستی تلاش می کند تا از ظرفیت موجود استفاده نموده و نسبت به بازسازی و تعمیر مسکن مددجویان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، اقدام نماید و تمامی افرادی که توسط مددکاران از منازل مسکونی ایشان بازدید بعمل آورده و تشخیص می دهند که نیاز به بازسازی دارد به بنیاد مسکن راهنمایی می شوند. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.