×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پست سلیمانداراب رشت در سال آینده به بهره برداری می رسد

گیلان پیام/ نادر آذرپی معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان در این بازدید گفت: پروژه احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت GIS سلیمانداراب رشت با هدف برق رسانی مطلوب به مشترکان خانگی و صنعتی، تقویت ولتاژ و پایداری شبکه در بخش جنوب غرب شهرستان رشت به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: عملیات اجرایی احداث این پست با ظرفیت ۴۰ *۲ مگاولت آمپر و ۱۲ فیدر ۲۰ کیلوولت خروجی و ۲ فیدر ۲۰ کیلوولت بانک خازنی در زمینی به مساحت ۹۸۰ متر مربع واقع در محله سلیمانداراب رشت در سال ۹۵ آغاز شده است.
معاون طرح و توسعه گفت: با احداث این پروژه و با فرض بارگیری ۸۰ درصد از ظرفیت پست ، به حدود ۵۵ هزار مشترک خانگی از طریق این پست برقرسانی می شود و نیاز مشترکان خانگی و صنعتی واقع در نواحی جنوب غرب رشت برآورده خواهد شد که این موضوع سبب تقویت ولتاژ شبکه، ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال و جلوگیری از اعمال خاموشی خواهد شد.
مهندس آذرپی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی بخش ساختمانی این پروژه گفت: در بخش تامین تجهیزات نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد، ترانسفورماتورهای قدرت، سوئیچگیر گازی، رله ها، شارژر و اینورتر مجموعا به ارزش ۵۴۳ میلیارد ریال تامین گردیده اند.
شایان ذکر است که برای این پروژه تاکنون اعتباری معادل ۵۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و در صورت تامین به موقع نقدینگی با مبلغ پیش بینی ۳۰۰ میلیارد ریال، این پست در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.