×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد گیلان

گیلان پیام/ عباس اهرابی در این مراسم، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: تأمین سرپناه امن برای حفظ کانون گرم خانواده ها از رسالت های مهم و اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در قبال مددجویان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، با اشاره به وحدت و همدلی کمیته امداد و سپاه انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در استان گیلان هیچ فاصله ای بین کمیته امداد و سپاه وجود ندارد و هر دو مجموعه خود را یک خانواده می بینند و محرومیت زدایی را به عنوان یک مأموریت اصلی سرلوحه امور خود قرار داده اند.
وی، ادامه داد: نتایج بخشی از این همکاری، ساخت و تحویل یک هزار و ۷۴۱ واحد مسکن به ولی نعمتان انقلاب اسلامی طی دو مرحله قبل بود و امروز در مرحله سوم بنا داریم طی دو نوبت ساخت ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی را آغاز نماییم.
اهرابی، ضمن تقدیر از تمامی مردم خیّر و نیک اندیش استان گیلان، خاطرنشان کرد: بی شک بدون حضور و مشارکت مردم نیکوکار، این خدمات و اقدامات به بهترین صورت ممکن انجام نمی پذیرفت.
سردار محمد زهرایی “مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور” نیز در این مراسم با بیان اینکه اقدامات سپاه، منزلت افزایی برای مردم به ویژه قشر محروم و مستضعف را به دنبال داشته است، تأکید کرد: کمیته امداد انصافاً یک نهاد مؤمن و پای کار انقلاب است.
دکتر زهرایی، ضمن تمجید از همکاری مشترک کمیته امداد و سپاه، تصریح کرد: این تعامل و همکاری مشترک نشان از اعتقاد به یک کار ارزشی و رسالتی انقلابی و دینی است.
سردار محمد عبداله پور “فرمانده سپاه قدس گیلان” نیز، ضمن تقدیر از زحمات کمیته امداد در راستای تلاش برای محرومیت زدایی، گفت: همت بلند مجموعه کمیته امداد برای حل مشکل محرومان ستودنی است.
سردار عبداله پور، با اشاره به اینکه با قدرت مردم مشکلات قابل حل شدن است، گفت: با محبت و پای کار بودن مردم خیّر، ما شاهد یک همدلی مؤمنانه برای رفع مشکلات کشور هستیم.
گفتنی است در پایان این مراسم، از یک خیّر که قطعه زمینی را به منظور احداث چهار واحد مسکن محرومین اهداء نموده بود، تجلیل شد.
لازم به ذکر است، کلنگ آغاز احداث ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در قالب اجرای دو نوبت ۲۵۰ واحدی و در راستای اجرای مرحله سوم تفاهم نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی توسط دو نفر از پدران شهدای گرانقدر بر زمین زده شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.